krizz21`s calli prosjekt
Tenkte eg skulle lage ein eigen prosjekt tråd om min bil.
Bilen var opprinneleg ein 2.0 16 v 90 modell der eg ikkje tenkte å gjer meir enn å rubbe ned og polere.
Den gang ei
Allerede på veg heim begynnte eg å merke at bilen hoppa som ein kenguru og da var turen Florø-Brattvåg så vidt begynnt.
Sidan eg ikkje visste om calibra.no forumet enda, så visste eg ikkje anna råd enn å levere bilen på opel for å få det fiksa...
Resultatet derifrå vart at heile tenningssettet vart skifta i tillegg til lamdasonda. Vart dyrt for å seie det mildt
Fikk tilbake bilen og hadde den i tre dagar før bakvindusviskeren rauk. Dette skulle eg klare og fikse sjølv, og etter litt leiting på internett fann eg fram til calibra.no.
Svaret eg fekk var at eg måtte ha ny motor. Dette stemte ikkje da fatter`n tok med motoren på jobb. Der fekk han tips om at det kunne ver ledningane mellom karroseri og bakluka som kunne ver problemet. Meget riktig, og etter å ha teipa opp igjen ledningane med svart teip fungerte alt som det skulle.
Etterkvart som eg fortsatte å demontere fann eg meir og meir rust... Til min store fortvilelse... Trudde virkeleg eg hadde kjøpt katta i sekken. Gjekk til ein "billig" karroseri repratør i området, men fekk beskjed om at det ville koste 45000 visst han skulle ta på seg arbeidet. Kyss meg i r"#¤ tenkte eg da. kjøpte meg eit Mig sveiseapparat for 2500 og eit panser på høggeren for 50 kroner. Grunnen til at eg kjøpte panseret var for å trene meg på tynnplatesveising i og med at eg ikkje har vert borti slikt før.
Fekk etterkvart erfare både å bli solbrent og sveiseblind medan eg øvde meg på å kappe og sveise på igjen delar av panseret, men vil seie at det å kjøpe eit panser å trene på var ei fornuftig (og billig) innvestering. Det var god trening i korleis ein skal bruke eit slikt apparat.
Eg tok no til med å kappe av heile delen under bakfangeren på venstre side. for å sei det slik: det var berre knekkebrød jern igjen
/
Som vanleg på sunnmøre regnar det og jobben måtte jo gjerast ferdig. Søkke blaut og iskald kunne eg endeleg gå inn igjen etter at ei ny (og temmeleg bra) plate var sveisa på igjen.
Eg fekk no lyst til å ribbe heile bilen for å finne meir rust.
Ganske riktig: i dørken på førersida var det eit hull som det rann ei elv inn... Fekk kappa ut 15x15 cm av dørken og sveist inn ny plate.
Eg la no på eit lag med olje slik at rusta ikkje skulle byrje på igjen.
Så var det inn på calibra.no for å sjekke ut kva grunning dykk brukte. Etter eit par heller spydige kommentara mht. bruk av zink, fann eg ut at eg ville kjøpe ei boks med International epoxy grunning. kjøpte og ein kost til å male det på, men gud kor vanskeleg det kan vere å komme til overalt med kost!
Gjekk til innkjøp av lakksprøyte og universal tynner til bruk i epoxyen.
ein treng ikkje vere ekspert for å bruke sprøyte på plassar som ikkje synest, berre ein maskerar godt rundt
Eg hadde no brukt eit utal av timar på bilen og ville difor at folk skulle legge legge merke til den
, så no starta dei verkelege innkjøpa.
Maximus frontfanger, f-style sideskjørt og f-style bakfanger, gitter til å fylle "hola" i fangerane og eit temmeleg stort stereoannlegg. 1x10" proson og 1x12"megawox subwoofer, 2x6x9 proson hattehyllehøgtalera, 1500 watts forsterker og pioneer cd spelar.
Fann så ut at naboen min var snekkrar og han ville gjerne gjere jobben for meg med å bygge subkasse
Vi var no tre mann i sving på bilen. Ein elektrikker, ein snekkrar og ein grafikkar(meg)
Skal seie det vart forskjell på det elektriske etter at elektrikkeren hadde rydda opp i rotet etter forrige eigar
No hadde eg plutseleg ein frontfangar og ein bakfangar i reserve. Eg hadde ikkje noko lyst til å kaste desse og la dei difor ut på calibra.no til skampris.
Tilfeldigvis trengte Domenic akkurat dette og han ville bytte dei mot lexus lykter
perfect!
ps: Domenic anbefalast på det sterkaste å handle med!!!! gutten som held det han lovar
I tillegg til å ver glad for å sleppe å kaste desse fekk eg også noko som eg uansett hadde komt til å kjøpt meg.
Eg går no å lurar på å lakke opp igjen bilen i mørk bronse farge.
Ein kamerat av meg skal visstnok vere dyktig på å lakke og han er innteressert i mine kunnskapar (grafikk, foto og journalistikk) og difor gjer vi no ein deal på den måten
sjølvsagt skal gutten få så mykje øl han orkar når jobben er gjort som takk for hjelpa,hehe,skulle berre mangle.
Uansett forhøyrde eg meg med Ødegard Lakk i Ålesund om pris på lakk. 4200 for 2 liter lakk,grunning og klarlakk synest eg var forferdeleg stivt... om det er nokon som har eit forslag til ein plass eg kan få det billegare, så skrik ut!
Skulle helst hatt lakken til neste veke da eg har byrja på å byggje eit lakktelt (nei,ikkje av typen "telt" dykk tenkjer på
)Dette er presening som vert brukt på skipsverft for å hindre trekk, stort varmetap og regn.
Det er nok ikkje ein opptimal måte å gjer det på, men bedre enn mange andre forslag... Eg slepp for eksempel å tenkje på garasjestøv...
I dag etter at lexus lyktene var montert og front- og bak fanger med sideskjørt var motert
skal slenge ut nokre bilder så snart eg finn usb kabelen til kameraet mitt