takk, takk
satser på å bygge en skikkelig kasse som kanskje tåler litt...
slenger ut noen bilder for de som er spesielt interesserte...
nå skrev jeg for spesielt interesserte for at ikke folk skal se på meg som en friek...
hehe
her er et bilde av en kløyva kasse..
sett fra venstre så har du viscose huset med viscosen i,(den som slipper over 68/90nm) så sanwitchen med stempelet som styrer inn/ut kobling av lamellpakka,
så kommer clutchlamell pakka som kobler inn/ut 4x4 og så er det vinkeldrevet/kondrevet fremst.
et tomt hus, med nytt bunnlagerhus,
nytt lager på inngående aksel.
kondrevet med aksel montert:
høyre drivaksel montert
"nye" lameller montert: (toppskiven på lamellene kom ikke med på bildet men er montert
)
så er sandwitchen med fungerende stempel montert:
bilde av kassa som den står nå:
skal bygge oljekjøling på kassa og lar nedkjølt olje gå inn rett over kondrevet, (ny tapp er montert)
og simmeringen til venstre skal byttes da den har fått seg et lite trøkk
nå gjenstår oppgradering av viscosen, så oppdateringer kommer