denne får v6 motor med kompresr i fra enem .en hps 2.6
kompresor kitet kom seg på ca 40 tusen ferdig til passet
blir seende slik ut
driv linja på denne blir en bmw m3 kasse fra 93 og for en volvo 1031 bakaksel med 4.10
utvekslig
bremser blir nok 320mm skiver fram med wilwood 4 stempels bakk blr d fram bremser fra en volvo 240 4 stempler d og
hyldralisk hanbrekk og pedal sett og 2 bøttestoler med 4 punkt seler
motorn stammer i fra en saab 9.5 3.0 turbo prototype så blokka har aldri startet før
innmaten i den er stålvei i fra svitser kostet da 51tusen svenske kr i 1996
veridi råder kostet 2490 skr pr stykk-tåler 900hk
arp bloter overalt --kom seg på 11500skr
je lavkomp stempler
blybronsjelager
toppen er portet for bedre flow med orginal turbo exos kam og litt snill trim kam på innsugs siden
bunnpanne er blitt modifisert med skulp kar til olje trakten så ikke olja renner til den en siden slik man ikke tapper olje trykke i svingene..kommer sikkert tørr sump siden
chaasiet får justerbart race coilovers i fra ølins eller profleks
shelholms juster bart knivstapstag foran og bak
selhols kortutveksligs tannstang
diff drev sperre i fra ditroid locker