Basse88 - 29.04.2014 10:57:26
Karma: 0
LMM C20XE
Gjort et motor og girkassebytte på min kjære Calibra. byttet fra C20NE til XE. støtt på en del små hindringer underveis da vi snakker om 2 forskjellige årsmodeller i tilegg til motor og gear.
Etter at ledningsnett er tilpasset hverandre og feilkoder lot seg lese, så endte jeg opp med Hall Sensor feilkode (begge to litt sånn 50/50) og Low Voltage på LMM.
Kjenner noen til om det er garantert at LMM er gåen, eller er det andre faktorer som folk har vært borti før som kan føre til at LMM slår ut på feilkode?. Skulle gjerne testet min LMM på en annen motor for å se om den virkelig er gåen, da motoren gikk fint i den andre bilen jeg tok den fra
Svar:
.... -
11 år siden
Karma: 0
Hei, jeg har komplett ledningsnett og ECU med LMM til c20xe om du er intr?
2000,- + frakt
Basse88 -
10 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Hei, beklager for ufattelig sent svar. begge biler og alt av tanker om den ble pakket pent inn på lager grunnet jobb.
Har du fortsatt deler liggende?
mvh: Bjørn
.... -
10 år og 4 måneder siden
Karma: 0
Hehe bedre sent enn aldri!
Har dessverre ikke ledningsnett og ecu, men har fortsatt LMM til c20xe om du er intr?
Basse88 -
10 år og 3 måneder siden
Karma: 0
Det er jeg! Så sant den er i god stand
alt jeg mangler for å slenge bilen på veien etter alt for lang tid i dvale!
Pris og frakt?
.... -
10 år og 3 måneder siden
Karma: 0
300 + frakt?
Lityt tregt svar her og hehe
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!