Ressurser ▼
Scrapbook :: nytt filter! (freddi)
Huff og huff... (///Ca
Ka: 0
(///Calibra///)
Min løsning på varmluf
Ka: 0
(sov)
Nyere bilder ▲
Eldre bilder ▼
Måtte nesten "lakkere"
Ka: 0
(Fr3dr1k)
Med rompa bar etter ræ
Ka: 0
([i]cemanx)
Karma: 0
Opplastet av freddi
Kommentarer:
Crazywheel: Et tips: Vri filteret rundt litt slik at man ikke ser skjøten. Ser litt bedre ut da!
freddi: god ide, lurer litt på lengre skjøt..? for å få filteret lengre ned
Ukjent: Æsj, sorry! Men det der ble ikke fint.... slangen ser så lang og tynn ut. Ble så "tamt". Og motoren må vaskes
Scorpion1984: hehe ikke vits å vise noe her, får bare dritt tilbake når du trod u har gjordt det så bra hihi
freddi: spiller ingen rolle for meg det monterte filter for det gamle var ødelagt, og jeg har ingen problem med varmluft osv. skulle hatt filteret lengre ned og laget et slags varmeskjold
freddi: motoren er vasket nå
Ukjent: Nei, varmluft er egentlig ikke så viktig ved åpent filter. Motoren skaper jo varmluft nok uansett til ett åpent.
Carr: eivd, misforstår jeg, eller tror du motoren trenger varmluft? Jo kaldere jo bedre
Ukjent: Er klar over det, derfor jeg har montert luft-inntak rett over filteret. Bilen går på høyere turtall ved mere luft-strøm, som øker akselerasjonen, men tar litt av toppfart.
Perry: Varmluft er ikke bra!! for optimal utnyttelse SKAL motoren fores med KALD luft.. Freddi se her : http://groups.msn.com/PerrysPlass/nyebilderavbilenmin.msnw?Page=3 Slik kan du gjøre det.
freddi: det er slik jeg tenkte.. men har lyst på noe finere materiale til varmeskjold.

Logg inn for å skrive kommentarer