Ressurser ▼
Scrapbook :: Trenger senk? Neppe:p skal catkiller under og... (crazywheel)
Er i tvil om jeg likte
Ka: 0
(Fr3dr1k)
4 (Geggen™EnKiL.No/G.A
Ka: 0
(Geggen™EnKiL.No)
Nyere bilder ▲
Eldre bilder ▼
Ble Dårlig med bare Bl
Ka: 0
(The Zipper)
Med Dingsebomsen i :P
Ka: 0
(The Zipper)
Karma: 0
Opplastet av Crazywheel
Kommentarer:
Carl-Wilhelm: Har fronten sprukket inni "leppa" der?
TnT: Mye senk?
TnT: cw: tror det er skygge fra den delen over der..
Geggen™EnKiL.No/G.A.J: tipper det er lykta som lyser igjennom glippe i fronten...
John Richard: Jeg tipper det er gjenskinn fra lyset bare
Ukjent: 50kr på at det er gjenskinn i vann.
Crazywheel: Er ikke noe sprekk i fangeren nei. Den er senka 60/60mm Weitech fjærer.
John Richard: Må vel bytte dempere også om du skal ha det godkjent? Og da blir den kanskje enda litt lavere
Crazywheel: Bilen skal ikke bli noe lavere av å bytte dempere såvidt jeg vet..
TnT: stemmer!
John Richard: Du har orginale dempere? Om du bruker kortere type dempere som man skal sammen med 60mm senkefjærer blir den ikke litt lavere da? Hmm, kanskje ikke
TnT: nope, du bare flytter fjæringspunktet på demperen.. slik at demperen kan gå fritt uten stoppe.. litt vanskelig forklart men håper du skjønner?
John Richard: Har hørt dette ja, vet hva du mener - trodde uansett det kunne få noe å si - men da er det good
Radius_: Hvis du har 60mm senk så bør du bytte til korte dempere.. originale dempere ryker fort da.. og de korte demperne gir optimalt fjæringspunkt til 60+ senking..
JVS: Vil vel også være en fordel med stivere dempere så fronten ikke så lett subber i bakken.
Wright / Ims: www.hompen.no ring og spør om demperne fra calibraen min er hele, jeg tror nesten d, pga så ut som hele dempertårnet ble vridd, d er demperne som følger med weitec 60 60 settet, kanondempere. du vil n

Logg inn for å skrive kommentarer