Ressurser ▼
Scrapbook :: nice (sieuquay)
la ut 2 av samma så få
Ka: 0
(Ukjent)
lyktene :) (OleCali!)
Ka: 0
(Ukjent)
Nyere bilder ▲
Eldre bilder ▼
får legge ut inni også
Ka: 0
(Ukjent)
flere. (OleCali!)
Ka: 0
(Ukjent)
Karma: 0
Opplastet av sieuquay
Kommentarer:
Ukjent: Nei nei nei. Hva faen er det folk tenker på når de ødelegger calibraen sånn, faaaen, blir så oppgitt..
Ukjent: Jeg ser bare bakenden, og den er ødelagt, pluss at han har sparkla listgropa.
Ukjent: Dette var jo fint jo
Ukjent: Såååå hehe
Ukjent: Nice
Ukjent: Syntes egentlig ikke denne var så gal, når jeg får kikka litt mer på den. pottene var i grunn litt tøffe. hehe.. listene er jo og råe, sykt mye arbeid lagt inn i det der.
Ukjent: At den her har fire stygge enderør? Blir du glad for det? Hvem som helst kan vel mekke til fææncy enderør, er vel ikke snakk om at noen tør, er vel heller at det ikke er fint som er grunnen til at det
Ukjent: 4 hjulbolter forteller at dette neppe er noe mer enn 150 hk, altså, en "normal" bil i hva effekt angår. Og da blir det overkill med 4 potter på 150\115 hk
Ukjent: Geggen™EnKiL.No/G.A.J. du er vel klar over at calibra turbo \ v6 har 5 bolts understell, hvis denne er noe sprekere enn 150 hk, så hadde eieren nok satt på turbounderstell, men det har han ikke.. Er n
Ukjent: Det kan hende ja, men hvis han har "350 hester" så har han nok investert i "ordentlig" understell i samme slengen..
JVS: Nei.
Olsen: rå bil dette her. . .
Haug Racing: var da ikke så ille bak, mye værre med dørene, må jo ha lister!
Stian: titti//thomas:enig, mye arbeid.
NeonLars: den var drit tøff...JOOOOOOO!!!
Inion80: heldigvis har vi delte meninger. Har ikke noe mot 4 enderør, men syns de sto litt for sentrert.
Dorull: jojo
Dorull: hva er det som er ødelagt her da? 4 potter er jo det som skiller seg ut bare, det er det mange som prøver seg på her, eneste er at de burde valgt noen andre typer potter bare. ellers er den rå den
Dorull: hvem har sagt dette er en normal bil? ^^
zneik: ingen som vet hva som er under på panseret på den... kan jo være hva som helst for alt vi vet...
ewollan: Ikke helt enig der ang. listene..... Kan bli jævli fett uten lister.... Men da bør du kunne sparkle
Radius_: Fysjameg
Radius_: Uansett hvor styla den er så er det fortsatt en calibra.. har aldri sett en calibra som har sett bra ut med 4 potter.. som sagt.. m3, m5 osv..
Radius_: 4 enderør er forbeholdt m3, m5 osv synes jeg.. blir overkill deluxe på en normal bil.. appogtil med 4 hjulbolter.. nei off..
Geggen™EnKiL.No/G.A.J: snakket om hele stylinga jeg da.. ikke om de fææncye enderøra du snakker om.
Geggen™EnKiL.No/G.A.J: gla noen tørr å gjøre noe annet en det vanlige stylingen.. synes denne er fet jeg, bra å se noe annet enn hva alle andre har
Geggen™EnKiL.No/G.A.J: er ikk antall hjulbolter som sier noe om effekten i en bil.. det er antall hk i benken det..
sov: Kan fort være 350 hk d...
Tor Erling: Nei!
Westcalibra: Men det er større sjanse for at det er non føll under der med 5hjulbolter!
streetracer: Lexmaul16v) man kan jo beholde 4bolts understell selv om man har turbokonvertert bilen,tiger har en sånn sett tror j som passer til så mange hester som calibra turbo har med 4bålter.men de fleste som
streetracer: lise,se pm
pr0xZen: Synes denne var svinefin jeg Ikke helt for styr med gropa, men i dette tilfellet så det ikke så ille ut
lacer: Tøff denne... fatter bare ikke hvordan folk får det til... det nå jo være et helvete og legge eksosen bak tanken.
jonarv: JO!

Logg inn for å skrive kommentarer