Ukjent: Syntes egentlig ikke denne var så gal, når jeg får kikka litt mer på den. pottene var i grunn litt tøffe. hehe.. listene er jo og råe, sykt mye arbeid lagt inn i det der.
Ukjent: At den her har fire stygge enderør? Blir du glad for det? Hvem som helst kan vel mekke til fææncy enderør, er vel ikke snakk om at noen tør, er vel heller at det ikke er fint som er grunnen til at det
Ukjent: 4 hjulbolter forteller at dette neppe er noe mer enn 150 hk, altså, en "normal" bil i hva effekt angår. Og da blir det overkill med 4 potter på 150\115 hk
Ukjent: Geggen™EnKiL.No/G.A.J. du er vel klar over at calibra turbo \ v6 har 5 bolts understell, hvis denne er noe sprekere enn 150 hk, så hadde eieren nok satt på turbounderstell, men det har han ikke.. Er n
Ukjent: Det kan hende ja, men hvis han har "350 hester" så har han nok investert i "ordentlig" understell i samme slengen..
Dorull: hva er det som er ødelagt her da? 4 potter er jo det som skiller seg ut bare, det er det mange som prøver seg på her, eneste er at de burde valgt noen andre typer potter bare. ellers er den rå den
Radius_: Uansett hvor styla den er så er det fortsatt en calibra.. har aldri sett en calibra som har sett bra ut med 4 potter.. som sagt.. m3, m5 osv..
Radius_: 4 enderør er forbeholdt m3, m5 osv synes jeg.. blir overkill deluxe på en normal bil.. appogtil med 4 hjulbolter.. nei off..
Geggen™EnKiL.No/G.A.J: snakket om hele stylinga jeg da.. ikke om de fææncye enderøra du snakker om.
Geggen™EnKiL.No/G.A.J: gla noen tørr å gjøre noe annet en det vanlige stylingen.. synes denne er fet jeg, bra å se noe annet enn hva alle andre har
Geggen™EnKiL.No/G.A.J: er ikk antall hjulbolter som sier noe om effekten i en bil.. det er antall hk i benken det..
Westcalibra: Men det er større sjanse for at det er non føll under der med 5hjulbolter!
streetracer: Lexmaul16v) man kan jo beholde 4bolts understell selv om man har turbokonvertert bilen,tiger har en sånn sett tror j som passer til så mange hester som calibra turbo har med 4bålter.men de fleste som