Ressurser ▼
Scrapbook :: Slingrebolter og nav-ring i hardplast (tzeng)
Nurburgring (Olejan)
Ka: 0
(Olejan)
Nurburgring (Olejan)
Ka: 0
(Olejan)
Nyere bilder ▲
Eldre bilder ▼
felger til salgs (Temp
Ka: 0
(Tempo)
brakket ordnet (Brovol
Ka: 0
(Brovold)
Karma: 0
Opplastet av Ukjent
Kommentarer:
Ukjent: Den delen under der du setter hjulkrysset på, og over gjengene er bevegelig. nav-ringen skal puttes inn i felgen i ett "hakk". pga den så kan du ha +/- 0.2 på felges. dvs du kan ha felger som er 5x108
Ukjent: 0.2 anbefales ikke, men er lovlig og fullt brukbart, gjør ingen skade. men har hørt at det ikke er første valget for de som har peiling og er kresne
Ukjent: correct me if im wrong
John Richard: Senterringer trenger du uansett om du har slingrebolt eller ikke.
Ukjent: sant det. men du trenger annen størrelse om du bruker 0.2 regelen
Ukjent: (tror jeg) finnes ikke edit her så... hehe
Stian: du bruker samme sentering uansett om du har slingrebolter eller ikke.. senterring og boltsirkel har ingen sammenheng.. det har heller ingen betydning om du bruker 5x108 eller 5x112 med slingrebolt på
Ukjent: jeje, så lenge felgen sitter på bilen så driter jeg i hvordan
Olsen: og senterringer er jo ikke nødvendig heller da.....
John Richard: Uten senterringer foran var det ikke gøy med Wolfrace 7½x18" på Calibraen. Det var faktisk natt og dag. Ristet noe helt sykt uten senterringer
Stian: går fint uten ringer så sant du klarer å sentrere felgen når du skrur i hjulboltene.. men er ikke alltid du er like heldig med akuratt det da heh..
infested: slingrefitter og fiseringer jo
kriser`n: det heter ikke slingrefitter det heter slengfetta
infested: jaaaaavell .. hehe

Logg inn for å skrive kommentarer