Ressurser ▼
Forum :: Generelt :: Frustrasjon!@#
Carr - 27.02.2004 08:54:44
Frustrasjon!@#

Plutselig var det snøstorm her i går kveld.. brøytebilen la seg ut foran meg på motorveien og pakket sammen en stor fin isklump, som deretter løsnet og landet rett foran meg. DUNK.

Blir vel kanskje c355gt eller lignende til våren..

Svar:

TnT - 21 år siden
FYTTE FAN!!! Føler med deg..!
Inion80 - 21 år siden
S og atan, jeg hadde stoppet fyren. Tatt i fra han nøklene og kastet dem i snøen.
NITRO - 21 år siden
Ahrg.. har sparkla fanger 2 ganger i vinter jeg!
Begynner å bli passe lei jeg å..
Spriti - 21 år siden
Huff ja... Har selv erfaring med større kjøretøyer og vinter, liker de ikke. Fyker som regel godt etter = null sikt, og kommer særdeles ofte sliker isklumper...

Vet ikke helt hvordan det vil bli i dette tilfelle men er vel noe forskring / erstattnigs ordning i forbindelse med skade påført av brøytekjøretøy vel ?
Carr - 21 år siden
Tviler på jeg kan krangle på at brøytebilen flytter på snø/is
Merket det ikke før jeg kom hjem heller, at det manglet en del. Hørtes ut som jeg traff en snøball bare..

Sparkle blir vanskelig når man mangler en halvmeter plastikk Og forsikring lønner seg heller lite når det er snakk om en plastikkbit til 1500 spenn og noe lakk.. Hadde lyst på ny front uansett, så jeg får vel se det "positive" i det
Perry - 21 år siden
høres ut som du har min type uflax hehe *føler med deg*
John - 21 år siden
Stakkar. *trøste*. Føler med deg. Jævla kjipe greier.!
Camilla Bertone Turbo - 21 år siden
Stakkar deg... kjipt da! c355gt front kommer på bilen min!
yorock - 21 år siden
Bra... C 355gt er den fineste fronten til Calibra... syns eg
VOLVOs90r - 21 år siden
HELT enig
NeonLars - 21 år siden
niks liker gtx fronten jeg....
catano - 21 år siden
Mener også 355gt er den fineste fronte(den jeg har på cab`en).
Et lite problem den bygger fårholdsvis mye fremmover og dersom bilen blir mye senket tar den lett nedi.
Jeg har hentet c355gt front i dag!!!!
Carr - 21 år siden
Congrats Bilder bilder!
jeje, bilder kommer når jeg har fått satt dette på, men venter nok en liten stund til snøen og glatten er over.. vil ikke være like uheldig som deg Carr!

Må også senke den, men hvor mye er anbefalt å senkes med c355gt fronten? Resten er rieger GTX.
Rayho - 21 år siden
Hvis du senker blir GTX hekken for lav etter min mening. Kanskje du klarer å få foten din under
john magne - 21 år siden
eg kan skaffe flere c355gt fronter viss det er flere som vil få like kul bil som camilla bare til å ringe meg på tlf.97585838!!
yorock - 21 år siden
Ka skal du ha for en C 355 front?
john magne - 21 år siden
ring eller send sms for eit godt tilbud
yorock - 21 år siden
Eg skal sikker ikkje kjøpe før i slutten av Sommeren... er det sånne som du har liggende og kan bli utsolgt for eller har du "uendeligt" slik at eg kan få et tilbud da?
John - 21 år siden
Ikke smart å senke gtx(hekkskjørt iallefall) har sett gtx usenket og den ligger langt nede
Okay, skal først sette på stylingen, så får jeg se om det trengs senking eller ikke...
Carr - 21 år siden
For å gå tilbake til topic..

Jeg trenger en mellomløsning fram til våren kommer og jeg finner meg ny front. Noen som har forslag til hvordan jeg og dremel'en kan kappe til restene av fronten min, for å få den noenlunde symmetrisk? (Og se mindre smadret ut?)
TnT - 21 år siden
Har en liten ide, men er ikke så pent.. men er da noe

Edit: Det røde er detr du kutter bort. det blå er gitter
TnT - 21 år siden
huff..
Ble domt det dærre
Carr - 21 år siden
Hmh.. gitter kan være en løsning ja. Skal kikke litt på det Thnx!
TnT - 21 år siden
Lykke til
NeonLars - 21 år siden
gitter er bra...blir mye finere med gitter enn uten noe...
PowerCalibra - 21 år siden
Helt enig!
Martin - 21 år siden
Triks for og slippe vraka, kul front: Behold orginalfronten og bytt til denne når du skifter hjul om høsten. Orginalfronten er det ikke så falig med, og min erfaring er at den fungerer som akebrett når du går i brøyta. Det er testet og godkjent av undertegnede
IrquiM - 21 år siden
men carr har jo gjort det rett da... siden han har sommer front og sommerhjul
Martin - 21 år siden
Men på 800 m.+ over havet kan du bare glemme sommerdekk etter 1. nov. Og etter jul kan du regne med brøytekanter som betong.
IrquiM - 21 år siden
Du bor på feil plass martin
Carr - 21 år siden
Da var dette fikset! Takk for ideen, TnT
Bilder ligger i en tråd under styling - http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=19106
TnT - 21 år siden
No problem Hva er calibra.no uten deling av ideler og meninger?
John Richard - 21 år siden
Sweet
Netty^ - 21 år siden
carr, får ikke tak i lykt ser det ut som... hva gjør jeg? å hva var det jeg skulle be kvia om? bare ordne abs?
Perry - 21 år siden
Om GTX rompa blir for lav eller ikke ved senking kommer jo an på hvor mye du senker da.... GTX og 35mm senking behøver vel ikke å bli for lavt ...
Carr - 21 år siden
M|zz - vi får prøve å støpe en jallasokkel på den du har nå, evt. den gamle innmaten min. Blir sikkert bra

Be dem fikse ABS ja. De kan gjerne også skifte drivledd med det samme de er igang, så slipper jeg å gjøre det (Det er mulig de må skifte drivledd uansett for å få liv i ABS'en - tannkransen din var rimelig herja)
Netty^ - 21 år siden
okei, men hvis de ikke må det så lar jeg det være.. jeg har forresten ikke bremselys nå...hehe. kjenner du til det?
Carr - 21 år siden
Nei? Sluttet det å virke etter dashboard-herjinga? Har du sjekket pærene?
Netty^ - 21 år siden
har ikke fått sjekket noenting enda jeg, venter på din videre tuning

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!