tempel 16v Turbo - 22.11.2004 00:20:31
tempel i full gang!!
breddere, side luftinntak og frontfanger bestillt, så får jeg den nye STORE intercooleren i desember så da blir det bra dette her!! blir mye sparkling på meg i januar!! gleder meg vilt til sommeren nå!!. ville bare dele det med dere andre.
Svar:
Stian -
20 år siden
ja det begynner å ta av nå Tempel!! blir rått dette her!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
gleder meg MASSE!!!!!!!!!
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
Gleder meg til å se resultatet, blir knall dette
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Hvilken nye store intercooler? Url?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Intercooleren måler 600x125x85mm (LxHxD)
john magne -
20 år siden
er det EDS intercooler?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
ja
John -
20 år siden
blir bra dette
gleder meg til å se motoren og bilen etter vinter
og jeg gleder meg og til CAMELON sin
///Calibra/// -
20 år siden
Høres bra ut det her ja tempel!
Crazywheel -
20 år siden
blir nok bra det her! lykke til!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
det trenger jeg, for jeg var oppe igjen å snakket med folka eg bestilte deler hos, for at breddekittet skal stemme med en viss frontfanger så må jeg kutte fangeren i tre deler for å gjøre den bredere. blir mye jobb på meg fremover. kan og legge til at jeg har bestilt z3 luftinntak på frem skjermene!!
calibra cab -
20 år siden
ja håper dette blir noe av da tempel og ikke bare snakk! hehe,,, regner med deg, du skal få norges råeste calibra.
Stian -
20 år siden
dette er nok ikke bare snakk nei.. hørte rykte om at han var innom AST og tømte lommeboka her om dagen
John Richard -
20 år siden
Hvordan blir det med bilder underveis tempel, du nevnte vel at du skulle legge dette ut i en annen tråd. Legger du dem i scrapbook eller mekker du ei hjemmeside som du skal presentere alt på?
Gleder meg til resultatet
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Fikk telesfon far ast i dag, at bredderene var kommet, men froonten og de andre tingene kommer ikke før i løpet av uken, så jeg får vente til alt kommer¨før jeg henter det. Kommer til å laste opp i scrappbooken for orker ikke bruke tid på egen hjemme side. gleder meg til å komme i gang. + at nå har en vennine av damo mi sotte i gang et sinnsykt calibra prosjekt der hun skal ha diablo dører og MYE annet bra stash så det blir i hvertfall to FETE calibraer i bergen til neste sommer
C@thy -
20 år siden
jaja, men det er jo sant at det er andre FETE calibraer her... Med tanke på Catano sine...
calibra cab -
20 år siden
i know. de er råe begge 2.
tempel 16v Turbo -
20 år siden
sorry, glemte de for de er i en klasse for seg selv
hehe
Calibrasjäfen -
20 år siden
ä skulla byggd en ganske häftig calibra vis ä har haft tid å penger!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Det hadde jo slvfølgelig alle sagt det, eg hadde ikke hatt calibra visst eg hadde hatt mer penger og. da hadde eg hatt supra eller skyline
tempel 16v Turbo -
20 år siden
I dag er dag 1 jeg begynner på bilen. planen er å få limt bredderene der som de skal være for å så gå over overgangene i morgen. jeg ligger bilder i scrapbooken etter vert vær eneste kveld. så jeg vil kalle dette: Tempel sin uke på calibra.no hehe
///Calibra/// -
20 år siden
Du skulle ha fått en egen side hvor du oppdaterer etter hvert. "Prosjekter" eller noe. (En idé Carr?)
Men du må ha lykke til tempel!
Wright / Ims -
20 år siden
fiks egen seksjon på galleriet ? blir nok en del bilder tenker jeg
NeonLars -
20 år siden
lykke til tempel!!!jeg starter prosjekt cali 2004 i mars jeg!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
har ikke så mye peiling på internett med side og sånn, men visst carr vil lage en egen adresse eg kan sende eller uploade bildene på så er jo det genialt!! nå skal jeg bare hive i meg mat og kjøre bilen ned til verkstedet hvor jeg skal jobbe
Timmy -
20 år siden
Tempel: Tror du må beregne litt mer tid med bredderene dine enn at du skal lime de på idag, for så å ta overgangene imorgen
tempel 16v Turbo -
20 år siden
slepphendt, jeg ligger jo bilder i scrappbooken i kveld så da får du jo se hvor my jeg klarer i kveld, men nå stikker jeg ned. snakkes senere folkens
Zeth -
20 år siden
tempel: Den farta du holder på med nå, så er vel bilen ferdig til helga!...hehe... hva skal du lime glassfiber skjermene med da?
Hva med overganger til å sette skjermene på da?
NeonLars -
20 år siden
tror ikke du undervurderer jobben litt da??høres jo ikke såååå fort og enkelt ut...
men lykke til!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
nå er jeg kommet hjem igjen og smiler fra øre til øre. hehe. legger ut bilder i scrapbooken. kan ikke folk heller være litt positiv enn å rakke ned, det går jo som det går det. bare å følge med det så ser dere vel det
Timmy -
20 år siden
Jeg er alltid positiv
Men synes bare at 2dager var i minste laget
Da er du heldig i så fall...
Perry -
20 år siden
de tenker teori... du driver med praksis... så da er det opp til deg om du vil Veilede disse forvirrede sinn
hehe tipper du klarte det bra
Timmy -
20 år siden
Har gjort en god del selv på bilen min og vet at hadde det vært snakk om et par dager til, så hadde jeg også hivd på skjermbredderene når jeg først var igang
tempel 16v Turbo -
20 år siden
det gikk veldig etter planen i dag. har lagt ut bilder til godkjenning i scrapbooken. jeg gjorde det kansje på annen måte enn hva andre gjør, men jeg fikk et tips om måten jeg gjør det på er veldig rask og enkel og det viste seg og være rett
Timmy -
20 år siden
Joda, det går sikkert unna, men gjør det nå for all del 873% strøkent når du først skal koste på bilen så mye.
Timmy -
20 år siden
Perry!! Godkjenn!!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
ja, gjør så godt jeg kan. vil ikke at det skal bli noe jeg ikke er fornøyd med. i dag har jeg bare festet bredderene i morgen må jeg gå over alle overganger med glassfiber sparkel. og så blir jo det fin sparkel etter det igjen, så det tar jo en stund før det er 1000% ferdig
Timmy -
20 år siden
Skal du kappe de orginale hjulbuene etterpå, eller har du gjort det?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
etterpå, men har en plan. vent å se
Timmy -
20 år siden
Venter i spenning
Perry -
20 år siden
bildene er lagt ut
Tempel det ble bra
Godt dere 2 ble enige da... vil nødig sensurere/slette innlegg nå.
John Richard -
20 år siden
Da er hele tråden ryddet opp i. Så da dropper vi Off-topic og krangling. Vi diskuterer kun sak, ikke person.
Flytter tråden til Generelt foreløpig, det håper jeg hjelper på off-topic også. Satser på du er enig tempel. Dette er i hvertfall en kjempeinteressant tråd. Jeg skal sjekke med Carr i morgen ang. egen prosjektside. Om ikke Carr har tid fikser jeg for deg
----------------------------------------------------------------------------------
14. desember 2004 - Dag 1 - Lime breddere.
Ferdig med å pusse.
Del nr. 1 på plass.
Del nr. 2 på plass.
Ferdig på begge sider, da blir det glassfibersparkel i morgen
Edit: Limt og skrudd de fast i dag, skrur ut igjen skruene i morgen for å begynne med glassfiberstrien og diverse.
Perry -
20 år siden
går vel an å legge i 'How To ?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
dette var egntlig bare konge JR. thanks.
Timmy -
20 år siden
Du skal dele den delen som går på bakfangeren og forlenge den? Siden du har GTX... Jeg måtte ihvertfall ha gjort det med mine breddere...
tempel 16v Turbo -
20 år siden
¨har ikke bestemt meg helt enda hva jeg skal gjøre, merker fort det
tempel 16v Turbo -
20 år siden
har i dag gått over alle skjøter og diverse pussing i dag. gått over skjøtene med glasfiber strie og poliester, ser lovende ut. men glemte digital kameraet i dag, så får knipse noen biler i morgen
Killycalibra -
20 år siden
hva brukte du for å feste bredderene da?(føre du brukte poliester)
måtte du kappe av skjermene? eller bare satt du dem rett på?
har hørt at man må kappe skjermene seh..
Timmy -
20 år siden
Killy: Hvis du ser fire inlegg over bildene, så har du svaret
Metallica -
20 år siden
det er ikke nødvendig å kutte skjermene mener nå jeg dat er ikke gjort på min..
Timmy -
20 år siden
Det blir nå noe halvt noe da...
Crazywheel -
20 år siden
det kommer vel litt ann på hvor breie/store felger du skal ha på da. jeg mener nå at når man først monterer breddersett så skal man da også ha noen skikkelige felger som fyller de ut, og da må man nok kappe skjermene..
Killycalibra -
20 år siden
Metallica: hvor brede dekk å felger har du på bilen da?
Metallica -
20 år siden
17 " med 245
Metallica -
20 år siden
bak å viss jeg ikke husker feil er det 225 framme eller 215
Killycalibra -
20 år siden
245 bak?
Fr3dr1k -
20 år siden
Ja, som han skriver i posten over så står det han har 245 bak og 225 el 215 foran..
Metallica -
20 år siden
jepp stemme...
tempel 16v Turbo -
20 år siden
off topic da!!! limte alt fast med sikaflex og brukte ingen skruer, dette er da for å ungå rust noe som jeg ble anbefalt å ikke gjøre, så gikk jeg over med glassfiber og poliester. i dag skal jeg slipe det ned og sparkle med glassfiber sparkel. så blir det slipt igjen, for å så sparkle med fin sparkel
puddel -
20 år siden
hvis man skal senke den mye sånn at dekka blir helt oppi skjermen må man kappe hjul buen.. men så lenge man ikke senker mer en 40mm.. går det uten å kappa hjul bua.. kan hende den suber oppi hjul bua over dumper å sånt men..
Killycalibra -
20 år siden
ok, da vet jeg det også..
har selv planer om å montere breddere på nyåret
tempel 16v Turbo -
20 år siden
takk for d puddel, da sliper jeg å tenke på det
selvfølgelig glemte jeg digi kameraet i dag og. men fikk bare takk sparkel på bredderene fremme og pusset de i dag!! men går på fremover i hvertfall
John -
20 år siden
dette ser rått ut tempel
gleder meg til å se det ferdige resultatet av bilen din
*glede seg*
tempel 16v Turbo -
20 år siden
har lagt opp et par nye bilder i scrapbooken nå, JR kan du hjelpe med å få de in i denne topicen?? er du snill
Killycalibra -
20 år siden
dem har ikke kommet opp der ennå, tar sikkert litt tid føre carr aksepterer dem
tempel 16v Turbo -
20 år siden
vi får vente da
John Richard -
20 år siden
Bildene er godkjent og her er de:
Hadde blitt kult, men felgene samarbeider ikke med meg!!
Jeg vil, men kan jo ikke ha det sånn
Begynner å nærme meg noe, bare mye pussing igjen nå.
John Richard -
20 år siden
Fine bilder tempel, bare å stå på. Men felgene er nok litt for breie ja
Timmy -
20 år siden
Hvordan har du gjort det med listene? Bare fylt med sparkel eller sveist under?
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Unskyld, men det så helt forjævlig ut når de utstikkerene som er bak havnet midt på hekken.. Trodde da de skulle være nederst..?
Wright / Ims -
20 år siden
smale typen rieger skjørter, eller er d noen helt andre?
tror også d med hekken vil se noe rart ut når du får satt bilen ned på bakken...
Killycalibra -
20 år siden
ser jo bra ut dette da tempel...
gleder meg til jeg skal sette igang rett over nyttår
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
tror det blir flere flotte calibraer til sommeren, alle skal jo fikse på bilene sine i vinter... gleder meg til å se de ferdige prosjektene jeg. Bare meg nå som ikke henger i føler det ut som.. jaja, har nå fått meg bakrutesenker da... en begynnelse..
Killycalibra -
20 år siden
da har jo du noe og jobbe med utover å da camilla
Wright / Ims -
20 år siden
offtopic: skulle ikke du satse på kompressor da camilla?
blir mange bra calibraer til våren ja....
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
hehe, har lyst og tenker på det Ims, men sånn som min økonomi er nå, så er det ikke muligheter for det enda, men det betyr ikke at planen er lagt på is! Har tenkt å ha calibraen i mange år jeg, så time will show...!
Wright / Ims -
20 år siden
okey, syns libraen din er tøff som den er jeg , så ville ikke lagt noe særlig mer penger i d (utenom lakk av front og hekk nå da) evnt fått den litt nedpå
hadde vært rått med kompressor i v6 da
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
takker for det Ims, hadde blitt rått! Men nå må vi ikke ødelegge tråden til Tempel... hehe!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
takk for alle de positive komentarene. prøver så godt jeg kan til å åf det bra, det eneste jeg kan si er at jeg har en plan og at slutt resultatet blir nok bra.
Timmy -
20 år siden
Noe nytt??
tempel 16v Turbo -
20 år siden
tja... det eneste jeg kan fortelle er at bilen min står ferdig grunnet og klar til lakkering i slutten av måneden. er sykemeldt så NÅ blir det gjort mye. og jeg får MYE hjelp
Calibra_løs_racer -
20 år siden
det er bra! lykke til videre! fortsett og pøs på med bilder a, morro og se en calibra is born!
Killycalibra -
20 år siden
lykke til videre og god bedring
calibra cab -
20 år siden
bile e blitt jævlig feit,og bred.
var og så på den på søndag, godt arbeid men mye pussing igjen
tempel 16v Turbo -
20 år siden
thanks buddy!! har jo ordnet deal med lakereren, så det blir bra det!!
Metallica -
20 år siden
hvordan går det ?? gadd ikke å lese gjenom alt... hehe .. sykt tynne de var brederene (i tykkelse på glassfiberen) har selv...
stå på..
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Ja de var helt annerledes enn jeg hadde forventet men det går jo seg til. bilen er ferdig grunnet og klar til lakk før månedskiftet, så jeg vil si det går unna for min del
Metallica -
20 år siden
hvordan går det ?? gadd ikke å lese gjenom alt... hehe .. sykt tynne de var brederene (i tykkelse på glassfiberen) har selv...
stå på..
tempel 16v Turbo -
20 år siden
koffor skriver du det samme to ganger?
Metallica -
20 år siden
pc klikk .. å er på forspeil blir litt forbanna ...
tempel 16v Turbo -
20 år siden
gidd å sitte på nett når du drikker. konsentrer deg om å drikke du
Metallica -
20 år siden
må jo kontakt me calibra verden
skal lakke min nå kawasaki grønn eller oransj eller eventuelt blå??? er ikke helt sikker
tempel 16v Turbo -
20 år siden
ORANSJ, men ikke diskuter det her på min post!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
I dag har jeg fått på mine nye custom sideskjørt som er laget i aluminium, hadde en blikkenslager til å lage de og tilpasse de på bilen, så nå går greiene på skjinner. Kommer til å bruke helgen på motor og diverse. skifte fjørbeina, slik at jeg får 5 bolts nav fra calibra turbo og bremsene.
Killycalibra -
20 år siden
legg ut noen bilder av sideskjørtene da tempel...
tempel 16v Turbo -
20 år siden
ligger ikke ut noen bilder før bilen er ferdig lakket, trenger ikke delte meninger på hvordan jeg går frem med bilen. takler dårlig kritikk dårlig selv, så blir lett provosert. så får heller vente til det er ferdig lakket
Crazywheel -
20 år siden
gjør det tempel! hovedsak er at du blir fornøyd! jeg gidder heller ikke legge ut bilder før bilen er ferdig lakka eller til etter kristiansandstreffet! blir sikkert kult med custom skjørter
Killycalibra -
20 år siden
holder som sagt på med bilen jeg å, legger heller ikke ut noen bilder føre den er ferdig
TnT -
20 år siden
Flere som driver med ombygninger
Geggen™EnKiL.No/G.A.J -
20 år siden
så bra ut dette, men ble de ikke stikkende litt langt ut felgene? eller er det andre felgdim du skal ha? ble litt sjalu på dimmen i reportasjen
tempel 16v Turbo -
20 år siden
thanx, Kunne ikke bruke de felgene, har kjøpt meg andre, de jeg har nå er 18 toms, de på bildet er bare 17, men med et voldsomt impress.
I går så byttet jeg alle fjør beina og bremsekraft forsterker, slik at jeg har alt orginalt fra cali turbo bil. Det eneste jeg mangler på bilen min før den hadde vært helt like cali turbo er 4x4, men et sted går grensen
Kadett C 16v -
20 år siden
Jeg har ikke giddet å lest alt men hva bøtte felger er det du har på prøving? de uten dekk...
tempel 16v Turbo -
20 år siden
de uten dekk, gamle felgene til eirik med den røde catano skolebilen, men kan ikke bruke de, de stikker for langt ut!! som sagt har jeg kjøpt meg nye. Noe spess du lurte på
Killycalibra -
20 år siden
hvor brede dekk skal du ha på bilen din da?
TnT -
20 år siden
Syntes du skulle legge ut flere bilder...
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
Tempel, jeg gleder meg villt til å se bilen din.. hadde jeg fått lov å komme å se en dag?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Camilla: Bare å ta turen når du er i åsane det, bilen står veldig sentralt og fint. Men det er lurest at du ringer meg først for å se om jeg er der.
Killy: Det blir 265/40/18
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
den er god tempel
OpelCalibra -
20 år siden
plz noen nye bilder da Tempel!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
som sagt, flere bilder når alt er ferdig, resten får dere tenke dere frem til
Fredrik -
20 år siden
Ta bilder underveis da, så vi får se framgangen å ikke bare det ferdige resultatet
tempel 16v Turbo -
20 år siden
That I have done, And that I will do.. hehe
Killycalibra -
20 år siden
får du plass til 265/40/18 da? eller har du kappet av hjulbuene osv?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
får plass, sjekk rieger katalogen du! så ser du hva dekk og felg som passer til buene
Killycalibra -
20 år siden
uten og kappe hjulbuene?
får nok ta meg en titt, har meget lyst på og anskaffe meg skjermbreddere
2rst1 _ Torstein -
20 år siden
dette blir bra ja! puss i vei, de bredderne er snadder!
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Tempel: tror du må ha hatt hikka når du leste i katalogen. Sitter med den forran meg nå.
Står som følger: 9x18" fremme med 225/35/18 og 10x18" med 265/30/18 bak. Du er nok 10 i profil for høyt mann!
calibra cab -
20 år siden
enig med slinkey, jeg tror han har rett.
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Forresten, 265/40/18 er traktor dekk..
tempel 16v Turbo -
20 år siden
kanskje jeg hikket når jeg så i katalogen slinkey
Men jeg har jo hatt hjula på bilen, og ble bra det
Wright / Ims -
20 år siden
hvordan ligger d an nå da? både utsene og motor?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
utsene, ligger jeg bra ann, står nede hos lakereren nå, så når bilen er lakka, skal den motor fikses. mer har jeg ikke å si, så nå går det vel 2 uker før jeg får den igjen
calibra cab -
20 år siden
har dema fått bilen no? åssn fikk dere den ned der? sørg for at han buker ovn i lokalet når han lakerer!
Wright / Ims -
20 år siden
sørg for at han bruker ovn ?? hehe
tempel 16v Turbo -
20 år siden
tror ikke du trenger å tipse meg på det der, han vet nok hva han gjør på du
mats-e -
20 år siden
hehe.. han måtte ta thomas sin 2 ganger
tempel 16v Turbo -
20 år siden
og hva var grunnen til det??? jo andre som hadde tatt på lakken!!!!! herregud, gi no fan å mas før han er ferdig, jeg kommer ikke til å godta noe halv veis uansett!!!!! spar meg for ting eg vet!
mats-e -
20 år siden
var ikke meningen å provosere...
mats-e -
20 år siden
jg er siker på at bilen din blir bra... var veldig flott det du har gjort med bilen...
lykke til videre tempel
tempel 16v Turbo -
20 år siden
når var du å så på den da?
mats-e -
20 år siden
jeg var å så på den for ca2 1/5 uker siden...
tempel 16v Turbo -
20 år siden
på kvikken? var du med thomas?
mats-e -
20 år siden
ja på kvikken.. med thomas.
Wright / Ims -
20 år siden
vanlig garasje eller noe d blir lakka i ?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
nei, det er inne i en hall !
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Ikke lakkbox?
mats-e -
20 år siden
korti regner du med at bilen din er på veien i gjen??
tempel 16v Turbo -
20 år siden
ca 2 uker fra nå!
turbomega -
20 år siden
Hei. Ser ut til at det går litt lengre tid.?
Var ute på mekkeplassen og der stod det en Calibra med skjermbreddere. Dro selvfølgelig ikke av plasten den var tildekket med, så vet fint lite om hvordan det så ut. Litt spekulering så kom jeg frem til at der var en Calibra. Må få i gang Dema nå da.
Hvor skal bilen lakkes? Ikke der nede håper jeg.
Ikke hiss deg opp nå da... Har ikke kritisert noe som helst..
tempel 16v Turbo -
20 år siden
mannen sier han skal være ferdig å sparkle i dag, og han skal lakke nå i helga. mer vet ikke jeg
turbomega -
20 år siden
Hvor skal den lakkes da?
mats-e -
20 år siden
er den ferdig lakka i dag???
tempel 16v Turbo -
20 år siden
har nettopp kommet hjem fra butikken, og har hentet lakk, så om et par timer skal jeg ned med lakken til fyren, så skal han lakke den i natt
mats-e -
20 år siden
det blir bra... hvordan ligger motoren ann??
tempel 16v Turbo -
20 år siden
visst du leser over, og jeg har sikkert skrevet det hundre ganger. motoren skal fikses når bilen er ferdig lakka, kan ikke gjøre to sånne ting samtidig
tempel 16v Turbo -
20 år siden
var nede å tok noen bilder med mobilen i dag for et visst menneske har stukke av med digitalkameraet mitt, er det noen måter å legge bilder på nett fra mms???
///Calibra/// -
20 år siden
Send med MMS til mail-adressen din.
turbomega -
20 år siden
@Tempel.
"Fyren" var der ikke i hele dag. Jeg var der til klokken var to i natt. Ikke spor etter noen som skulle gjøre noe (bortsett fra dere som var innom da). Ja, han kompisen var der er par ganger og så etter han også.. Ikke søren om han får bilen klar til lakking i morgen natt.
Sorry to say so.
Skal jeg tippe? Torsdag. Håper for din del jeg tar feil.
tempel 16v Turbo -
20 år siden
kan tenke meg det ja, siden jeg ikke hørte noe fra han i går, får håpe han får den ferdig neste uke da
mats-e -
20 år siden
tempel; hvordan går det med bilen din?
er den ferdig lakeka??
mats-e -
20 år siden
tempel; hvordan går det med bilen din?
er den ferdig lakka??
tempel 16v Turbo -
20 år siden
sier fra når den er ferdig, ligger ut bilder i helgen
turbomega -
20 år siden
Jeg tok nok feil. Det tok faktisk lengre tid enn torsdag.. Jaja, jeg får se den etter påske en gang da..
tempel 16v Turbo -
20 år siden
du får vel det da, du får begynne å fikse motoren min du
tempel 16v Turbo -
20 år siden
har lagt inn to bilder i scrappbooken nå
Killycalibra -
20 år siden
tempel 16v Turbo -
20 år siden
thanx killy
Timmy -
20 år siden
Blir bra detta
Men du
må komme til Kr Sand
tempel 16v Turbo -
20 år siden
vi får se, har andre prioriteringer enn bare bil dette året
Timmy -
20 år siden
Men når du først bruker så mye tid og penger på en bil, så må du jo vise den frem litt
calibra cab -
20 år siden
får jo vist den fram her i bergen da, eg har full forståelse for tempels valg!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Timmy, noe jeg har lært meg siden jeg nå er selvstendig næringsdrivende: at PENGER er BARE penger
Syns bilen hører hjemme i bergen og ikke flyge over fjellet, men vi får se hva jeg gjør. må få ordnet opp med konemor og visst det lar seg gjøre
mats-e -
20 år siden
stå på tempel.... håper alt orner seg med bilen
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Eg sier bare!!!! NY LAKKA BIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ENDELIG!!!!! Bilder kommer løpet av dagen eller morgen dagen!!!! Og fy fan FAN i HELVETTE så råååååå den ble!!! Nei eg tror neste prosjekt blir bakhjulstrekk...
Oxcyder / Thomas -
20 år siden
Kom med bilder FORT!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Skal,, damen har digikameraet!!! Eg sier bare, finnishen og all sparkling er gjort på en måte eg aldri har sett på en calibra!! Fyren som har gjort jobben vet fan ka han driver med!!!
///Calibra/// -
20 år siden
Vi vil se tempel!!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
hehe,,, jeg satt bilen ute i solen i sted og sto bare å så på den i over en time, den var liksom så FERDIG!! endelig Nå er jeg fornøyd utsendemessig.. Fy fan for en bil om jeg så tørr å si det selv
///Calibra/// -
20 år siden
Jeg sier det igjen, vi vil se!!
Har du ikke en mobil med kamera eller noe? Men gratulere med ferdig bil!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Men jeg mangler fanger fremme enda, det er litt kjipt, men bare synet av den lakket allerede nå er fan meg sykt!! Helt unik etter min mening!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Gi meg mob nr ditt ///Calibra/// så sender jeg deg en mms!
///Calibra/// -
20 år siden
95782525!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
sendt!!!!!!!
///Calibra/// -
20 år siden
Å fy faen!!!
Drit rå!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Thanx, jeg mener selv den ble helt unik!! er fan meg så fornøyd!!!
Øystein -
20 år siden
tempel 16v Turbo -
20 år siden
hehe.... coming up
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Send det til mailen din og legg ut i scrapbook så får vi se alle sammen. Vis du ikke vet hvordan så send til meg så skal jeg legge ut. 91667118
tempel 16v Turbo -
20 år siden
har ikke peiling, men jeg kan sende et par bilder til mobilen din slinkey, visst du gidder å ligge de ut scrappbooken så er det helt SJEFS!!! Kan trygt si meg stolt av hele bilen nå!
///Calibra/// -
20 år siden
Jeg kan gjøre det, tempel!
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Det er knall
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Fikk du alle bildene Slinkey?? sendte 4 stk. hva syns du???
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Venter på de
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Venter i spenning heter det
sorry, men jeg er så JÆVLIG happy akkuratt nå!!
///Calibra/// -
20 år siden
Her er ett:
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Se der ja!
///Calibra/// -
20 år siden
Sier det igjen, den ser meget bra ut!
Men har du planer om nye felger?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Har nye felger, samme felgene som slinkey har kjøpt seg! men disse kommer til å stå på den til den er helt ferdig!!
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Du trenger vel en del spacer da?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
spacere ligger i boden
fått alle bildene ???
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Har ikke fått noen enda.. :S
mats-e -
20 år siden
stilig tempel..
kor står bilen no?? jeg se..
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Bilen står hjemme hos meg, og kommer ikke til å røpe hvor den skal, for i neste uke tømmer jeg lommeboken og fikser motoren.
mats-e -
20 år siden
du må få lakt ut bilder i dag.. gleder meg til å se, ikke for å tytte...
tempel 16v Turbo -
20 år siden
det er jo et bilde her allerede
mats-e -
20 år siden
ja men det er jo bare et... vil se flere
///Calibra/// -
20 år siden
SlinkeY legger vel ut når han mottar de bildene tempel sendte.
Carl-Wilhelm -
20 år siden
Fikk aldri bilder jeg..?
///Calibra/// -
20 år siden
Sender du meg bildene, tempel?
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
Dette blir rått Tempel!! Gleder meg nesten like mye som deg jeg nå til den kommer på veien.. hehe
tempel 16v Turbo -
20 år siden
hehe, thanx camilla. du kan jo komme å se den, bare å gi meg en lyd når du er i nærheten det, så skal jeg vise deg jeg. ///Calibra///: tar å legger ut nye bilder i scrappbooken i morgen for da ta rjeg bilder med digikamera...
Stian -
20 år siden
dette ble\blir garantert RÅTT tempel!!!
blir fett når du får den på veien!
Killycalibra -
20 år siden
det så jo meget bra ut dette..bra jobbet
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Takker og bukker alle sammen, nå nnår jeg ser bilen var det fan verdt pengene og strevet!!!
calibra cab -
20 år siden
ble bra den tempel. motor snart iorden så kan du bli en glad mann igjen
Crazywheel -
20 år siden
Ser kjempe bra ut!! Gratulerer med ny lakka bil!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Takker alle sammen, sier det igjen, det var verdt alt strevet!
-Bøhle- -
20 år siden
Blei av bildene a?
Killycalibra -
20 år siden
se lengre oppe, er det et bilde av bilen ferdig lakkert
Wright / Ims -
20 år siden
når kommer d sjikkelige bilder da?
camilla: du må ta turen
tempel 16v Turbo -
20 år siden
camilla: du må ta turen, så tar du med det fete kameraet ditt. så får vi noen skikkelige bilder!!!
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
tempel 16v Turbo ; Kommer i dag, kl 18.00? Batteriene er på lading nå, så alt er klart... see ya!
Calle | Ole Andre -
20 år siden
Å fy'te rakkern, den ble jo griserå da! Gleder meg til den er ferdig!
Flere bilder!
Timmy -
20 år siden
Nå er jo camilla satt på saken, så da blir det nok bilder i massevis
Calle | Ole Andre -
20 år siden
Ooops, beklager burde lest litt mer nøye..
tempel 16v Turbo -
20 år siden
regner med hun legger ut bilder i kveld. blir bra som fen det!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
CAmilla tok 101 bilder i dag, så hun får legge ut de hun syns var best, regner med det er nok å ta av
Killycalibra -
20 år siden
gleder meg til å se flere bilder av bilen din
tempel 16v Turbo -
20 år siden
de kommer vel snart, hun er vel ikke kommet på nett enda
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
-Bøhle- -
20 år siden
Det blei drit bra Tempel!! sinnsykt fet bil
OpelCalibra -
20 år siden
Gratulerer!! Den var dritfet!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
STOR TAKK til camilla som gadd å kjøre så langt for å knipse bilder.. kjempe dame det der!!!
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
Tempel; ingen problem vettu...
Calibra crew -
20 år siden
Fin bil du har ordnet nå..
Men bytt ut de skilt platene a.. Blomdals opel Høgg?? hehe
tempel 16v Turbo -
20 år siden
de skal av fortere enn fan
Killycalibra -
20 år siden
meget bra jobb du har gjort tempel. nice bil
Oslo_boss -
20 år siden
fin bil
Larswilli -
20 år siden
supert arbeid
///Calibra/// -
20 år siden
Rått, tempel!
Metallica -
20 år siden
Gratulerer
///Calibra/// -
20 år siden
Er det bare meg, eller er bilen jævlig høy?
Var ikke helt sikker på hva jeg ville synes, men bilen kler den vingen der!
calibra cab -
20 år siden
kom til bergen å kjør bil så ser du fort hvorfor bilen er høy
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
Bilen er fin som den er
pinky..... -
20 år siden
er lakken bra da???
2rst1 _ Torstein -
20 år siden
grattis! tror de fleste calibra eiere, i allefall jeg,
er sugne på en bredda, styla fet calibra som denne! ser bra ut på bildene i allefall! slit den med helsa! *lysst på slike hjulbuer!*
tempel 16v Turbo -
20 år siden
det virker så alle liker det som er gjort og det takker jeg for, syns det var verdt alt slitet og er veldig forøyd med bilen!! mulig neste prosjekt blir RWD, enten det eller så blir den solgt en gang i tiden, men det har jeg sagt mange ganger, og skjer aldri
tempel 16v Turbo -
20 år siden
///Calibra/// På bildet ser den ganske høy ut, men det var på kuse håret at jeg fikk den opp på bukken, sideskjørtene bygger godt mye ned! ser det bedre når alt er på plass
K-c -
20 år siden
ser bra ut dette
tempel 16v Turbo -
20 år siden
THNX
Timmy -
20 år siden
Blei jævli bra.... Good work....
Metallica -
20 år siden
men du tempel det med panseret luftintaket hvor fikk du tak i slikt..???
tempel 16v Turbo -
20 år siden
det får man på ast performance.... jævlig med arbeid for å få det bra, ikke bare bare med luft inntak på panser
VarGaZ -
20 år siden
hehe, that`s one shiny car
nice tempel!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
hehe. 25 tusen igjen på skatten så nå blir jeg hvertfall ferdig 100% i sommer med alle planer!! YES!!!!!!!!
Killycalibra -
20 år siden
hvilke flere planer har du igjen på bilen da?
off topic: hvordan sjekker man hvor mye man får igjen på skatten til sommeren?
Perry -
20 år siden
perverst fin bil du har Tempel
skal du på mjøstreffet?
får bare igjen 12600kr jeg
ikke nok til ferie og bil ..
tempel 16v Turbo -
20 år siden
takk skal du ha perry. tviler på det, men håper på å komme meg på de fleste treff ja. vi får se!! 12 tusen er jo bra bare det da!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
BILEN GÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
LYKKE RUS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Killycalibra -
20 år siden
grattis da
tempel 16v Turbo -
20 år siden
TAKK!!!! alt ordnet seg til slutt!! Forbanna registerreim sier bare jeg
Crazywheel -
20 år siden
var det bare registerreima?
Fr3dr1k -
20 år siden
Få ut flere bilder da! Få på felgene også knips noen deilige solnedgangbilder og bilder da du kjører på veien!
Sinnsykt feit bil Tempel, veldig veldig veldig bra jobb du har gjort!
Respekt!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Takk til deg fr3dr1k..
crazy, var faktisk bare registerreima som hadde hoppet, og heldigvis ingenting som hadde tatt skade..
Tenkte jeg skulle legge til en link der dere får se hvordan egetlig bilen har forvandlet seg så lenge jeg har eid denne bilen
http://www.hydrohangers.com/modules.php?name=coppermine&file=thumbnails&album=13
tempel 16v Turbo -
20 år siden
calibra cab -
20 år siden
synd å høre tempel, vi får no se ka som skjer med bilen etter sommeren når alt e på stell
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Nå begynner jeg virkelig å lure på om jeg får den på veien igjen i år, for nå er det SERIØST mye som koster penger her. jeg kunne kjøpt sikkert 5 orginale calibra turboer når denne er ferdig. nei, drita lei og vil begynne på et nytt bilmerke nå!! og en nyere bil og teknologi
Killycalibra -
20 år siden
synd å høre dette da..
turbomega -
20 år siden
Lekker olje? Hvordan? Er ikke den "berømte" sprekken i toppen da?
*Bare for å bekrefte Murphy's lov...*
tempel 16v Turbo -
20 år siden
finner vi ut av i helga, da skal toppen av
calibra cab -
20 år siden
funnet ut av noe?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
bare å skifte pakkningen. tok av toppen i dag, så dette går seg til. Men bilen skal selges i år uansett!! drita lei opel
BMW-KILLER -
20 år siden
Mye skal du ha for den?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
den diskusjonen kan vi ta etter sommeren
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Og gjett kem som har fått ny frontfanger!!!! garantert første som har den av oss folk har på f orumet!!!! har aldri sett den før selv
calibra cab -
20 år siden
glad gutten!!!!!
tempel 16v Turbo -
20 år siden
humør svingninger værre enn en kjerring jeg!! hehe
calibra cab -
20 år siden
skal si meg enig i det(hehe,, ikke vondt ment)
tempel 16v Turbo -
20 år siden
vet. men er bare sånn når et går så jævlig opp og ned med den bilen. man blir glad, og man har lyst til å tippe det over første kai man finner!
Fredrik -
20 år siden
bilder nå!!!
Camilla Bertone Turbo -
20 år siden
Var rå den fronten Tempel, tommelen opp
tempel 16v Turbo -
20 år siden
takk takk camilla. har bare bilder på mobilen desverre!! Og så kom mr. kvame med chip til meg og i dag. så nå blir det guff i greia!! gleder meg vilt til å bli ferdig nå!! gi meg tre uker så er ALT ferdig og jeg kjører på veien igjen!!
Wright / Ims -
20 år siden
hva slags fanger?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
Fangeren har jeg ingen aning ka heter for jeg har aldri sett den før!!!! ikke på noen calibra i så fall! så kan ikke svare deg der! du får bare vente en liten stund til bilen er ferdig og det kommer noen bilder
///Calibra/// -
20 år siden
Hvor har du fått den i fra?
tempel 16v Turbo -
20 år siden
eneste jeg røper sånn at ingen andre kan stikke å kjøpe den
er at den ble nylig lagd i polen
Fredrik -
20 år siden
fy faen.. må bare se bilder av den fronten din.. send meg bildene på mobilen a
91828121
edit:
tempel 16v Turbo -
19 år og 6 måneder siden
YES! Nå ser det ut som alt klapper sammen her så jeg rekker som jeg sa tidligere 99 % sikkert at jeg kommer på kristiansand treffet!
Mandag blir fanger tilpasset og breddet og Onsdag begynner lakkerer å sparkle litt små feil og lakke hele sjiten, men mulig jeg kommer om natt til lørdag, Noen som kan møte meg å hjelpe meg å finne frem visst jeg skulle komme jævlig sent??
Carl-Wilhelm -
19 år og 6 måneder siden
Bare å ringe en av oss som er med å arrangere. Telefon nummerene står på
http://krsand.calibra.no
Wright / Ims -
19 år og 6 måneder siden
godkjen d bilde noen da!!!! nysjerrig her
JVS -
19 år og 6 måneder siden
det bildet ble lagt ut for 1mnd siden. ikke scrapbook. er sikkert blitt slettet/flyttet fra den eksterne serveren den lå på...
tempel 16v Turbo -
19 år og 6 måneder siden
da får jeg ringe til deg da slinkey, for regner med jeg kjører litt sent på dagen fredag. så trenger sikkert hjelp å finne frem når jeg kommer frem tenker jeg
tempel 16v Turbo -
19 år og 5 måneder siden
Jippi! Får bilen hjem fra ast i morgen! Da er fronten ferdig breddet og bilen er klar til å sendes til lakkering for andre gang! så jeg skal rekke mjøstreffet!
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!