Ressurser ▼
Forum :: Generelt :: Noen bilder fra..
Camilla Bertone Turbo - 29.08.2005 00:23:14
Stengt diskusjon Noen bilder fra lokal treff i Bergen 29aug

Her er noen bilder fra kvelden.
Kjip jeg ikke fikk delta med min bil, men oppmøtet var absolutt ikke beklagelig i allefall.
Ikke de beste bildene, da det var dårlig lysforhold under taket på strandkaien.
Må innrømme jeg ikke kjente halvparten som stod der, men håper vi sees igjen en annen gang

Svar:

Radius_ - 19 år og 3 måneder siden
Nice, du er flink med kameraet du camilla skulle hatt slike proff bilder av min egen bil når den blir ferdig..
Olis - 19 år og 3 måneder siden
Meget bra bilder

Jeg og vil ha skikkelig kamera
Camilla Bertone Turbo - 19 år og 3 måneder siden
Takker for det, er ikke noe fornøyd med disse bildene fra i kveld, liker best å ta bilder på steder som er helt clean i bakgrunnen.
Min favoritt bil fra kvelden er nok Pocahontas bil, lakken er jo helt nydelig
Olis - 19 år og 3 måneder siden
Det var Pocahontas bil ja??
Digg bil.. Det skal hu hun ha
Sirillion - 19 år og 3 måneder siden
WOW! *sikle på den candyrøde skjermbredda* Dette får vel Neonlars til å gå av skaftet, der har man en PEN rød bil ja
PenguiN- - 19 år og 3 måneder siden
Tempel og pochahontas trenger så senk at jeg gråter...hadde ikke rørt meg en meter med Calibra ALLROAD`ene deres...jaja, ps, på det bildet med tempel sin calibra og den med vanlig gtb leppe og ic(helt lik front som min gamle) må jeg si, tempel...eid..:s
Hørte rykter om at en "legoklossbil" mistet deler i fart? Jeg tipper det er bilen med "cameleonlakk" der ... hvilke deler var det snakk om?

Pocahontas: Med det breddekittet, hvilken felgbredde er det snakk om?
skulle hatt litt senk ja... hadde sikkert sett syykt lavt og bredt ut.. men, ellers så ser de meget gjennomførte ut (utfra bildene hvertfall)
Sirillion: hehe, ja har sikkert glemt å klemme klossene skikkelig på plass..
lol
tempel 16v Turbo - 19 år og 3 måneder siden
PenguiN syns jeg skal holde kjeft!!!
Det eneste du gjor inne pa dette forumet er og slenge dritt om andre sine biler! begynner og bli MEKTIG lei
BMW-KILLER - 19 år og 3 måneder siden
Når det er snakk om senk på biler i bergen, så kan vel ingen anbefale det.. veiene her suger!! Jeg har ikke senket min, men har på skjørter og front spoiler.. Jeg tar nedi over alt.. med senk så er bilen nesten ubrukelig innenfor bomringen i bergen.. Synd, for de blir mye finere med 40 - 60mm senk..
Gundersen Auto Parts - 19 år og 3 måneder siden
Hehe... Din bil er da ikke av de laveste da Penguin... Når skal du forandre KM standen på bilen din? Den hadde jo gått lenger enn det da jeg hadde den for tre år siden... Merkelig...
konklusjonen til bmw killer sier alt nar det gjelder senk i bergen
Pocahontas - 19 år og 3 måneder siden
Fint at dere liker bilen min Takk

Camilla: Veldig pene bilder!!

Tempel: Skulle si fra Georg at han skulle få svar fra Kina i løpet av noen dager.

gundersen, calibraen er solgt den dvs, byttet i kompressor bmw som jeg fikk 140 00,- for...calibraen ble solgt videre for 70 000,- hihi..byttet likt mot likt tempel, bah, ikke send slike pm`s da, du har en fet bil, herrgud. MEN du må senke, det er MIN mening, du gjør som du vil...bor selv i nord norge, veiene her er dårligere enn der nede, men hver sin smak...
OpelCalibra - 19 år og 3 måneder siden
Hvis tempel sin trenger senk så lurer jeg på hva min trenger
Bilen til Tempel er utrolig pen med senk eller ikke! Dessuten så er den ikke så høy! Ingen vits å skamsenke bilen sin når man bor på en plass som Bergen! Da ender det bare med endeløse reperasjoner fordi man tar nedi overalt!
calibra cab - 19 år og 3 måneder siden
penguin: hvor mye var det du betalte for bmw en? den rød som du kjøpte av naboen min?
pocahontas. den er god. trenger sikkert en del hjelp av han til og realisere de tingene jeg skal gj;re med astraen.

tilbake til topic. Sum sumarum, sa var det kanon fett at det var sa mange saa motte opp!!!
Gleder meg til fremtidige treff her i bergen med califolket
calibra cab, den røde bmw caben? byttet mot 16v calibraen jeg hadde...verdi på calibraen, ca 60 000,-
vi skulle tilbake til topic nå! så driter vi i alt annet
det jeg skrev tempel, var vel i grunn en unnskyldning, så vet du det. beklager om du mener det du skrev, ikke meningen å være negativ, men siden jeg ikke har calibra lenger ser jeg kanskje lettere feil ved calibraene som bygges og styles...det hørtes veslevoksent ut men men...peace..!
drit digg bil,har gått 166 000 og har vært lite plaget den er senket 30mm, men utseende messig kunne den kanskje vært senket 5mm til eller noe!de som sier at calibra er så full av feil osv kan ringe meg på 959 xx 332

var dette kjent penguin?

Men nok om det nå!!!!!!
honda - 19 år og 3 måneder siden
*sikle* noen som vet hvilken vinge som er på den svarte JR registrerte turboen på det øverste bildet? zender? hvor selges de?? *vil ha*
John Richard - 19 år og 3 måneder siden
Zender ja - vet ikke om de selges lengre
honda - 19 år og 3 måneder siden
damn.. de gjør seg jo døslekkert bra på en calibrarumpe..
Perry - 19 år og 3 måneder siden
pent!
Scrat - 19 år og 3 måneder siden
ja det stemmer at legoklossen mistet en del i fart var innerskjermen som røk til dit peppern gror... ligger inne i fløyfjellstunellen om noen vil ha... hehe

følte eg satte farge på treffet

takk for fint treff!
Følte av jeg hadde den minst fine bilen på bergenstreffet..
var du der du?
hvilken bil?
se showcasen min.. kjøpte ny på lørdagen..
btw. den ved siden av den lego bilen..
Helvette! den så jo strøken ut den! hva med den andre da? kastet den?
Øystein - 19 år og 3 måneder siden
Mye kule calier hvem er det som eier den skolebil-Catanoen forresten? er den i daglig drift som skolebil?
Byttet
den mot den rød + 8000 kr.. Tror jeg fikk en grei deal..
NOen som vet hvordan man kommer seg inn i en låst calibra.. Klarte å løse meg ute av bilen.. En nøkkel har jeg, og den er inni bilen.. **flau**
grei deal det! så du ble lei av å fikse på den? me igjen på den?
Catanobilen er daglig i drift som skolebil ja
BMW KILLER. hvor er du. har skjedd meg selv dette. jeg kan hjelpe deg
Åssen fikk du til det? Klarer ikke låse inne nøkkelen jeg låser jeg dørene innenfra og smeller igjen så låses den opp igjen automatisk. Kanskje ikke slik på alle?? hmm..
Hadde ikke tid til å mekke.. jobber så forbanna mye og på fjerne tider.. Må i tillegg stå å skru ute, og her i bergen er det ikke mange oppletts dager..
Jeg kan hjelpe deg man! hvor er du så kommer jeg
Bor på minde.. Har ikke sentral lås på bilen.. begge dørene kan låses fra innsiden.. GRRR.. det er faen meg 6 gangen jeg gjør noe slikt på 2 mnd..
vil du at jeg skal komme å hjelpe deg?
Har du et armeringsjern liggende?
tror jeg har noe liggende, men hvis det innebærer å knuse ruteb eller brekke opp noe, står jeg over,,

det innebærer ikke å gjøre noe av delene

Visst du har et armeringsjern som er ca en halv meter langt så kan jeg komme om en liten halvtime å hjelpe deg å få opp døren

Bor i åsane
det er surt ass virker ikke lett å få opp låsen inni utenfra hvertfall
oki.. men hva skal du gjøre da? hehe

satt og så på bilen for å finne rett innfallsvinkel på problemet.. det hjelper ikke å spenne i naboens bil..
Til dere som tror det er vanskelig å komme seg inn i en calibra uten i fra så tar dere feil.
Jeg sier ikke på et åpent forum hvordan man åpner døra uten fra.

Send meg tlf nummeret ditt og adresse på PM så skal jeg hoppe i bilen etter jeg har spist

OKI?
Oki
calibra tuning - 19 år og 3 måneder siden
Kan jo prøve med en annen nøkkel..? Låste meg ute av bmwen engang å åpna utrolig nok opp døra med en nissan nøkkel. he,he!!alt går an
har prøvd.. ikke
noe suksess
tror nok ikke det er tilfelle alexxx
Scorpion1984 - 19 år og 3 måneder siden
For å være helt ærlig så likte jeg ikke bilen din tempel, syns ikke den ble noe.. Fronten er rett og slett stygg og du ha EN DEL plass i hjulbuene... Trenger faktisk senk og panserforlenger... Min mening da..

Men Pocahontas sin der imot.. Nydelig bil, en perfekt Calibra =D
Sensurert: Det holder å diskutere sak, trenger ikke diskutere person.
Scorpion1984 - 19 år og 3 måneder siden
Sensurert ? snakka jo om Calibraen til tempel, ikke tempel selv...
Jeg synes dere begynner å gå litt for langt når dere begynner å hakke seriøst på bilene til hverandre folkens. Alle her inne har SIN versjon av den perfekte Calibra og bygger bilen sin deretter. De bygger ikke bilen for å gjøre andre til lags. Selvfølgelig har man full rett til å si sin mening om utfallet, men jeg føler at det begynner å gå litt vel langt her nå...

Men en ting skal jeg være enig i, Pocahontas sin bil ville nok revet med seg en premie hadde treffet vært av den typen. Veldig gjennomført og stilig, akkurat som jeg liker det Vinner mye pga lakken da, det må sies.

Men lakken til Scrat er uten sidestykke da
Perry - 19 år og 3 måneder siden
Jeg støtter egentlig Tempel her.... Jeg står fortsatt fast ved mitt syn og det er at man ikke skal bry seg så mye om hva andre mener... når man setter igang å investerer så mye penger i en bil så er det vel like greit å bygge den slik man selv vil ha den... ikke slik alle andre vil se den.

Er ingen konkuranse dette. Det har vi på treffa!
skal jeg være glad jeg ikke rakk å lese det som ble sensurert??
voldsomt til ANGREP det er blitt her inne på bilene til folk! rett og slett brutalt.

Scorpion: når folk bruker så mye penger på en bil som jeg har gjort så holder det å si at du rett og slett sier at du foreks. syns ikke den var noe for deg!
Trenger faen ikke gå i detaljer, kan banne at flere er enig i det
Carr - 19 år og 3 måneder siden
Takk til dere.
John Richard - 19 år og 3 måneder siden
tempel: neida var ikke så alvorlig, men synes ikke det hører hjemme på ett offentlig forum.

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!