lacer - 05.01.2006 17:43:36
Jeg har en drøm!!!
Har en drøm om å bygge en Atack K1. Dette er jo en kitcar.
Har noen peiling om det er mulig overhode å få registrert en slik bil på norske veier??
http://www.k1-attack.cz/interier.html
Svar:
Skage -
19 år siden
Det er ekstremt vanskelig,på grensen til umulig!! er noe med at man må legge fram dokumentasjon,på kræsj sikkerhet og noe,er ikke sikker,husker at det har vært noen reportasjer om det i div bilblader,søk på kit car på nettet,så finner du sikkert mer!!
lacer -
19 år siden
Har lest masse om den. Så lenge den er registrert i et Eøs lant tror jeg det var så kunne den selges og registreres i norge.
Er som du sier for lite dokumentasjon på sikkerheten av bilen.
Ser det er noen få tilsalgs i Tyskland med jevne mellomrom, men de er ikke registrert. Har sett registrerte K1 i England.
Johnny B -
19 år siden
john magne -
19 år siden
denne atack K1 var jo jævli dyr og igrunn. finnes også mangen andre rimeligere alternativ som kan vere minst like kule også. såg ut til å koste rundt 250k for ein grunnpakke. så trenger du mye i tilleg. tror ultima er billigere. dei og er også jævli kule.
men eg tror du sliter med å få det godkjennt. det som kan vere løsningen er å få in svenske til å godkjenne den og så importere til norge. eventuellt ein i england,så slipper du denne effektbegrensingen. blir ikkje så jævlige importavgifter om du bruker motorsykkelmotor... har jævli lyst å finne på noe slikt selv også,men det står på både tid og penger. og så er det dumt att det er omtrent umulig å godkjenne.. ein ting eg ivertfall ikkje hadde giddet er å bygge noe slikt med in liten fiestamotor eller noe.. da er hele vitsen borte.. motorsykkelmotor eller ein 2,0 16v opel motor! helst med turbo,men det går ann å montere etterpå
lacer -
19 år siden
Er ikke så dyr hehe. Har endda ikke sett en bil som er så rå som denne. Hverken kitcar eller serieproduserte
streetracer -
19 år siden
lacer: saleen ...hva med den'?den er rå da
Radius_ -
19 år siden
Saleen s7? Den er sykelig rå..
men min favoritt er fortsatt Murcielago.. har enda ikke sett noe råere bygge i mitt liv
Danka ut Enzo`en i mine øyne..har sett begge IRL da..
lacer -
19 år siden
saleen er grei den, men attack er mye råere. Syntes saleen er for lang og flat etter "førerhuset" eller er det en grei bil.
Kan du gi meg en link på Murcilagoen Radius_??
Radius_ -
19 år siden
Radius_ -
19 år siden
lacer -
19 år siden
oioioioioi.. Den var ikke dum Radius_. Den blå så nesten ut som en lekebil hehe..Pen bil, ingen tvil om det nei..
Radius_ -
19 år siden
Den blå er jo en radiostyrt..
ja synes denne overgår det meste
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!