Sixxkiller - 15.01.2006 02:21:53
StylingZone.Net ??
Ursäkta calibra.no om detta är emot era regler men vi från calibrateamsweden har lite problem med att få tag i "Stylingzone" på eran sida. Det är så att vi är 15 st som har beställt lite saker av han för några månader sen nu vill han inte svara på mina mail längre
anledingen för att jag inte bara skicka ett pm till han är för att jag vill visa hur hans syn på att sköta om en affär ser ut och att sätta lite press på han men även att visa att vi inte acceptera detta!
så Vasilij hör av dig till mig
Ber om ursäkt igen / Sixxkiller Admin på Calibrateamsweden.se
Svar:
Carl-Wilhelm -
19 år siden
Det er viktig at slike ting kommer frem i lyset, men hvis dette har en naturlig forklaring er det VELDIG viktig at dere kommer frem og forteller at dette fikk en positiv løsning etterpå siden noe slikt kan totalt ruinere ryktet til en butikk / person.
K-c -
19 år siden
Protech har ikke vært på msn heller på lenge
Øystein -
19 år siden
Kanskje Autoshine vet hvor han er blitt av?
Perry -
19 år siden
Ja er litt rart... har ikke sett han på msn siden tidlig i desember... det kan hende han er i utlandet men temmelig usikker... vet han hadde masse han skulle ordne i desember.
Sixxkiller -
19 år siden
Problemet är inte om han nu skulle vara bortrest utan att han sagt att han skickat våran grejer två gånger men inga varor har dyckt upp men vi var tvungna att betala i förskott. Jag vet att han har varit inloggad på Calibra.no den 13 januari
Perry -
19 år siden
okei... skal skrike så fort jeg/vi hører noe
focalibra -
19 år siden
je har ikke sett han noe i namsos heller
Raymond -
19 år siden
Han er ikke og få tak i nå for øyeblikket
.. venter på svar fra han jeg også
John Richard -
19 år siden
Jeg venter også på deg, håper du i russland og banker han jævelen som svindlet 1800 euro fra [sensur] !!!
SATAN!
(Dette forklarer nok hvorfor dere i Sverige ikke har fått de 15 Clearglassene deres
)
Ronja I -
19 år siden
Noen som svindla 1800euro fra stylingzone?
Sixxkiller -
19 år siden
15 klarglas och en kolfiberhuv till mig
-Bøhle- -
19 år siden
Og en front som jeg har ventet på i over ett halvt år..
Raymond -
19 år siden
Jeg vet om en som har snakket med han på tlf, så han lver jo der ute
.. hvem vet.. 1/2 år til?
John Richard -
19 år siden
Jeg ringte i dag, og fikk beskjed om at telefonen var sperret på anmodning fra abonnenten.
Wright / Ims -
19 år siden
vet han har vært opptatt med flytting også, og derfor satt uten nett etter som jeg forsto, men ikke fått noe sms eller noe heller.... men d årdner seg nok.
John Richard -
19 år siden
Feel free til å sende meg evt. mobilnummer på PM - jeg postet brev til han i dag
Sixxkiller -
19 år siden
jaha så det är inte vara vi då. Tråkiga är att vi måste blanda in polisen snart
Ronja I -
19 år siden
Ow! Ska ni ringa polisen? men inte bra
Så ni betalte förskott och hur lång tid har det tagit nu?
Sixxkiller -
19 år siden
nej det är inte bra att blanda in polisen men vad ska vi göra???
det har tagit många månader nu!!
Profil for StylingZone.Net
Sist online: 17.01.2006 10:13:35
ni ser han bryr sig inte ens att svara när han är online
John Richard -
19 år siden
Jeg har sendt ett brev, forventer svar innen rimelig tid (2-3 uker max). Hjelper ikke det, må det kanskje politi inn i bildet ja. Er tross alt en del penger det står om.
MEN, når det er sagt har jeg alltid hatt en god tone med VJ, så regner med vi løser dette greit - når jeg bare får kontakt med han - mitt problem er at jeg har måtte dekke det beløpet på €1800 + €200 + omkostninger pga brutte løfter. Jeg skulle fikse bilen min for de pengene
K-c -
19 år siden
Tror alt dette her har en logisk forklaring, protech er langt i fra noen svindler. bare vent på svar fra han dere, så svarerer han nok til slutt skal dere se
forstår virkelig fustrasjonen fra dere også da siden der har lagt igjen penger uten å vite hva som skjer.
Sixxkiller -
19 år siden
>>Master_Prodigy
Bedriver man en verksamhet som VJ gör och om man vill uppfattas som en seriös handlare så svarar man på sina kunders mail tycker jag!!?
Ronja I -
19 år siden
Men nu vet inte du om noget har händt.. kan ju hände han hålder på och fixar era problemer just nu!
Vänta lite med polisen, vi och du vet ju vem det är och jag trur inte han kommer lura sig undan det här...
Ge honnom typ 2-3 veckor så John-Richard seier här och sen kan du kolla vad som händer...
Camilla Bertone Turbo -
19 år siden
Jeg så Stylingzone var innlogget tidligere i dag, merkelig at han ikke svarer på posten her da...
Sixxkiller -
19 år siden
>> francez då tycker jag att han säger det till mig istället för att inte säga något alls.. Nu vet jag inte ens om jag ska fixa en huv för jag vet inte vad han gör.. Och vad ska jag göra med personer som vill ha tillbaka sina pengar? som jag skrivit tidigare han har sagt att han skickat grejerna två gånger, varje gång jag frågar om id för packeten har han inte fått något säger han då tycker det låter konstigt.. som camilla skriver han var inloggad innan men har endå inte skrivit något här hur ska man tolka det då?
Ronja I -
19 år siden
Vel.. Sixxkiller, jag vet at mid min client förr internet så loggar jag automatisk inn på min startpage (som är www.calibra.no), har behöver ju inte ha loggat inn på calibra.no, kan ju vära nån andra från hans dator? Men måste si at det du säger är riktig dårligt gjort av Stylingzone och jag håppas ni får era pengar tillbaks och det här ordnar sig utan polis ellnåt slikt!
John Richard -
19 år siden
Sixxkiller har tydeligvis fått de samme løfter som meg. Og de holdes ikke. Så er jo spørsmålet om det er VJ som lurer oss eller om det er russeren som lurer VJ. Inntil det motsatte er bevist stoler jeg på VJ, men forventer svar - og nå også penger, da dette kostet meg over 17.000 rett i vasken, i tillegg har jeg betalt flere tusen kroner for en vare som ikke er levert utenom den summen - og som dere sikkert skjønner blir man forbanna når pengene man har spart opp gjennom en lang høst for å endelig fikse opp bilen man kjøpte i fjor vinter forsvinner som en blink ut av kontoen....
Det reelle tapet, samt erstatning for tort og svie er på sin plass, uansett om VJ er «skyldig» eller ikke - er han jeg har avtale med og må forholde meg til.
Tror jeg må slutte å kikke innom denne tråden, ender med at frustrasjonen tar overhånd og at jeg sier ting jeg ikke mener - men tror innlegget over her beskriver hvordan det oppleves for meg...
focalibra -
19 år siden
mente jeg så han i en orange civic i dag ..me er ikke sikker
-Bøhle- -
19 år siden
Bare finn han.. jeg vil ha fronten min
Sixxkiller -
19 år siden
>> Polk
Känner du han??
focalibra -
19 år siden
vet hvem det er ja, å bare d.. bor 1 mil unna han
Sixxkiller -
19 år siden
om du får tillfälle kan du vara snäll och tala om att vi söker han?
focalibra -
19 år siden
skal til namsos i kveld .. kan se om jeg ser han
Kai -
19 år siden
å blande in politie er vell liten vits.. eg var bort i noe lignende ang. et grenrør. eg gjekk til politie og spurte om dei kunne hjelpe meg etter som at de hadde gådt flere mnd siden eg betalte og ikkje fikk varen, dei sa at dei ikkje kunne hjelpe meg med sånt. kontakt heller forbrukerombude eller no sånt...
Er best og få ordna opp i slikt uten politi eller forbrukerombude.. fins som regel ei god forklaring på de som har skjedd.. kansje han ligger hall daude på sjukehus etter de eg veit.. men går de noe lenger tid eller 1mnd so hadde eg kontakta folk som kunne hjelp meg..
Ronja I -
19 år siden
Nok en gang Kai, og alle dere andre: BOKMÅL, SKRIV BOKMÅL!
Er det så forbanna vanskelig? Sixxkiller skjønner sikkert ikke halvparten av orda du skrev, jeg sliter med å fatte hva du skrive, tro meg, har jeg skrevet på dialekt hadde dere andre også blitt irritert, bokmål er til for å skrives, derfor du lærte deg det på skolen vettu!
(Sorry offtopic, måtte bare få det ut!)
Timmy -
19 år siden
Bokmål takk! (Eller nynorsk)
Du er selvfølgelig unnskyldt hvis du er dysletiker.
Edit: Francez var først
Stian -
19 år siden
om han har ett registrert firma,så er det bare til å kontakte forbrukerrådet om ikke ting ordner seg etter hvert. men det er jo kjipt å måtte dra igang slike ting også da såklart. men er det siste utvei så er det jo det... politiet nytter nok lite.
Sixxkiller -
19 år siden
vad är forbrukerrådet??
StylingZone -
19 år siden
Emm..orka ikke å lese alt det her.
Først: Jeg flytter -> dvs. har ikke internett, mobilen min er sperra, har jobbet siden 22. desember, fått fri i dag, yay!
JR: Har snakket med personen som skal ha clear glass! men kan ta det på pm.
Sixxkiller: tar det på PM også.
StylingZone -
19 år siden
btw: sorry men hadde ikke tid å varsle
-Bøhle- -
19 år siden
Forventer en god forklaring på PM jeg å..
StylingZone -
19 år siden
Bøhle: Ser på fronten din akk nå, men har ikke noe bil som jeg kan bruke for å ta den med til posten. Samme med stylinga til Wright. Som flere vet så har jeg kræsja bilen min og bor waaaaay far from home
-Bøhle- -
19 år siden
Vær så snill å få sendt den da.. ta taxi
Jeg orker ikke forklare det for kameraten min igjen hvorfor den ikke har kommet enda..
StylingZone -
19 år siden
Får litt mer fridager snart, skal ordne det. sender pakkenr om ca 1-3 dager.
-Bøhle- -
19 år siden
Supert.. Håper bare vi kan bli ferdige med denne saken så fra min side: no hard feelings
BARE FÅ DEN SENDT
StylingZone -
19 år siden
vil bli ferdig med sakene her så jeg kan fikse bilen min!!! men har ikke tid/internett atm
StylingZone -
19 år siden
Quote: Sixxkiller har tydeligvis fått de samme løfter som meg. Og de holdes ikke. Så er jo spørsmålet om det er VJ som lurer oss eller om det er russeren som lurer VJ.
Er nr. 2, han er så jævlig træg. Som jeg sa før, jeg tjener ikke noe på glassene, så det er ikke noe vits å lure dere.
zemren -
19 år siden
Quote: han er så jævlig træg. Som jeg sa før, jeg tjener ikke noe på glassene, så det er ikke noe vits å lure dere.
om du inte tjänar nått på att stå som mellanhand för glasen så är det väll bara större anledning att luras....
Känns inte som ett argument för att inte luras att berätta att du inte tjänar nått på den affären...
Inget illa menat men låter som ett konstigt argument =)
hoppas detta löser sig smidigt nu.
Tor Erling -
19 år siden
Han mener at han har ikke noe å tjene på å lure dere. Null økonomisk gevinst. Hvem gidder å risikere sitt eget gode rykte uten å tjene noe på det? Synes nå ikke det var noe dårlig argument.
John Richard -
19 år siden
StylingZone: Har sendt deg ett brev. Kjøperen min har trukket seg, ergo er jeg blitt fattig. Kontakt meg snarest.
Takk for svar!
K-c -
19 år siden
det jeg sa folkens. Protech han svarte, Og ting ordner seg
John Richard -
19 år siden
Tja, jeg skal si fra om/når pengene står på kontoen min. Har ikke ordnet seg fordi om protech svarer at russeren er teit. Det har jeg hørt før..
StylingZone -
19 år siden
JR: så godt jeg vet så er det han som skal ha pengene, ikke du. Du har betalt for lambodørene, og det får du når jeg er på nett igjen. Jeg har ordna masse ting billig for deg og andre her så jeg må vel få litt kreditt for det. Jeg fikser det jeg sa eller lovet, bare er litt AFK, så det kan ta tid.
John Richard -
19 år siden
Jeg ønsker ikke å la min samarbeidspartner vente mye lengre, har sendt en PM, om du ikke ordner opp den saken ASAP, så må jeg. Han har nemlig forholdt seg til meg. Jeg kommer til å ordne opp overfor han om ikke du gjør det. Så håper jeg virkelig du er like profesjonell og ordner opp mellom oss ang. både Clear Glassene. Og du har bare «skaffet'» panser og lambodører billig, og det har jeg ikke sett noe til enda. Uansett er hverken panser eller lambodører aktuelt på bilen min lengre...
StylingZone -
19 år siden
panseret ser du på KillyCalibra sin Cali, så det er nok ikke noe problem å skaffe det, bare at ingen vil betale "full pris" for det. Lambodørene har vi laget men jeg vet ikke statusen på den før jeg får internett. men tar det på pm.
PS: Du skulle få bakplata for hjemmesiden min, har du gjort noe med den? =))
John Richard -
19 år siden
Ang nettsiden: Ikke i det hele tatt bortsett fra det opprinnelige designet nei
Skal gjøre det når lysten og tida kommer tilbake til meg om du fremdeles er interessert. Ser uansett ut til at jeg får bakplata «gratis» annet sted
Wright / Ims -
19 år siden
godt å ha deg tilbake stylingzone =)
Raymond -
19 år siden
SZ: Jeg venter enda.. ser du ikke PM?
Sixxkiller -
19 år siden
fått mitt pm?
John Richard -
19 år siden
Har svart på mine, han ser de nok når han er på nett igjen.
kiv_tuning -
19 år siden
Bare til informasjon. Skal man ha ting billig og ikke kjøpe fra en seriøs forhandler kan man renge med vente-tid. Man får det man betaler for. Å forhåndbetale uten å ha en anerkjent forhandler/firma er ikke lurt hvis man ikke har noe personlig forhold til selger. Dette er av erfaring. både når det gjelder import og kjøp innenlands. Ikke noen hets av personer/firma. Bare til informasjon.
Ronja I -
19 år siden
Der må jeg faktisk si at Raymond har vært utrolig god til å være kjapp, profesjonell og presis. (Autoshineshop.no for dem som ikke vet det.)
Har ikke handla fra SZ, så kan nok ikke utale meg om han...
Uansett, så håper jeg Alek for ordna opp her siden det var hans tråd fra starten av, han som starta den for å få ordna opp i hans problemer...
Johnny B -
19 år siden
dette er litt kjedelig for stylingzone. jeg har handlet hos han før. tok ikke så lang tid 1 uke så var den på plass.
John Richard -
19 år siden
Kan noen sende meg ett mobilnummer som det er mulig å nå StylingZone på? Trenger seriøst å få snakket med han !!!!
StylingZone -
19 år siden
Heia,
Er enig med kiv_tuning, men desverre så er det noen her på forumet som bestiller ting og ikke betaler for det, derfor er det litt vanskelig å få orden på alt her. Blir nødt til å investere, og det er noe jeg ikke har råd til nå. Som alle her så har jeg lån, bil som må fikses og 2 leiligheter. Også er det noen leverandører som leverer ikke når det skal leveres, derfor jeg får og gir dårlig informasjon til dere som bestiller ting. Er helt enig at det er litt min feil men som sagt, skal ikke lure noen her, alt som skal leveres - SKAL LEVERES.
O2re -
19 år siden
Min mening
dette at det er folk her som tar forhånsdbetalt og ikke klarer å følge opp , er ikke akseptabelt !
Det kiv sier skjønner jeg litt av , hvis du sender penger til et firma f.eks i Polen eller Russland eller noe som du ikke har noe referanser på , da gambler du litt vel høyt
men hvis du handler av respekterte brukere her på Calibra.no bør du kunne føle deg trygg på at du får det du har betalt for eller pengene tilbake
Hvis ikke det er slik , vil Calibra.no som forum tape ansikt
Rydd opp folkens ,ellers taper alle
Perry -
19 år siden
O2re: Komplett enig... !
John Richard -
19 år siden
Jeg er så definitivt enig med O2re.
SZ: Godt å se at du sjekker innom her, men jeg mener at enkelte burde få pengene igjen, er jo greit at du helst vil levere varene, men etter 4-5-6 måneder er det ikke gitt at man fremdeles vil ha varene. I hvertfall slik jeg føler det personlig.
StylingZone -
19 år siden
Da er det kanskje på tide å betale det noen her skylder?
-Bøhle- -
19 år siden
Fått levert fronten min nå da?
Raymond -
19 år siden
SZ: Hadde vært fint med et svar fra deg snart!
Sixxkiller -
19 år siden
Sz>> när ska det levereras?
Wright / Ims -
19 år siden
VJ: send meg en mail eller helst sms neste gang du er online ? =)
john magne -
19 år siden
dette tok tid
er jo over 1mnd siden tråden blei starta,og allerede da hadde det gått langt over tida
utrolig att det skal kunne gå ann å bruke så lang tid på å levere noe.
og det er jo firma som har annonsert og solgt varen her som er ansvarlig. samme om han nesten ikkje tjener noe på det. er lite lurt å selge varer uten fortjeneste. som selger blir du ansvarlig for både levering og reklamasjoner uansett,så da er det greit å ivertfall ha tjent noe på det om det skjer noe...
K-c -
19 år siden
Protech svare meg også snart? skulle bestille noe simpelt som en decal, da jeg nå har venta 14dager før du skal reagere på msn, så forteller du at levandøren er offline, så du har ikke fått bestilt Og at tlf er for dyrt, og du har helt sikkert ikke fått bestilt den decalen enda du? Foresten du trenger ikke å bestille noen decal jeg kjøper fra noen andre,tror du skulle vært i et kurs hvordan behandle kunder på. værtfall Gk salgs & servic
Sixxkiller -
19 år siden
jag skulle med vilja ha svar på meddelande!!!!
Wright / Ims -
19 år siden
har tinga blitt sendt fra sverige?
Wright / Ims -
19 år siden
send meg en mail når du er online igjen!
K-c -
19 år siden
har tingene fortsatt ikke blitt sendt til sverige?
Wright / Ims -
19 år siden
var i sverige en jævlig stor pakke som måtte løses opp pga den skulle være for stor..... mitt er her i løpet av uka etter som jeg forsto ihvertfall
Sixxkiller -
19 år siden
SZ, måste man skriva här varje gång man vill ha svar på sitt pm eller?
Master_Prodigy>> klarglasen jag jag fått men jag beställde en grej till samtidigt som jag inte har fått
Sixxkiller -
19 år siden
Skickat igen
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!