SLETT - 26.01.2006 21:40:50
Rå mobil til salgs: Nokia 6680 med masse !! Tilbehør
Nokia 6680 Til salgs om prisen er rett!
Telefonen er pent brukt i ca 2 mnd som demo telefon av meg (jobber i Mobildata Moelv) Noen riper er det, ikke av noen betydning..
Kan følge med:
Original Bilholder verdi 350,- (nesten ikke brukt)
Original Nokia Billader 295,- (Denne er ny)
TwinMos MInnekort 256 mb MMC brikke
Enkel Handsfree original Nokia HS-5 i sølvfarge den også!
Super telefon i original innpakning, alt ligger som om den var ny bare batteri og telefon som er tatt ut!
GI bud, skambud vurderes ikke!
EDIT:
Telefonen er uten operatørlås !!!
Svar:
Haug Racing -
19 år siden
prisantydning...? hakke peiling på hva noe sånt er verdt jeg, men trenger ny mobil...
SLETT -
19 år siden
prisene varierer men snittet er 4000 ca for bare telefon,.
jeg selger med tilbehør for 1500 !
Bud mottas men bør ha 3200 +
Alt inklusive frakt osv..
Stig -
19 år siden
Bare til opplysning så selges denne på spaceworld til 899 med telenor abonnement...
Dorull -
19 år siden
stemmer det stig. mobilen er forøvrig veldig bra etter det jeg har hørt...jeg byr 500 så har du hvertfall noe å gå på
VarGaZ -
19 år siden
Kan legge inn bud på 1k for å fortsette bud runden...
Skage -
19 år siden
Er den låst til telenor,så er den jo ikke verdt noe mer enn det den selges for på spaceworld med telenor abnomang da....
Raymond -
19 år siden
er bare og låse opp det ;P
pr0xZen -
19 år siden
Det er vel å ta noe kraftig i, ettersom reglene for videreføring av abb ved kjøp av ny telefon har endret seg med tiden.
Om noen som er interessert i mobilen, har Telenor abb/kontantkort fra før av, kan dette fint brukes. Dette betyr 2948 kr spart sett mot billigste abb.alternativ (Fri120) for spaceworld's 899kr.
En annen viktig sak her. PC bør virkelig sjekke om mobilen er låst til Telenor. Er den ikke, kan han sikkert få en grei pris. Er den virkelig låst til Telenor - framstår en annen situasjon.
Han ønsker bud på 3200kr + for mobilen, brukt ca 2 mnd, og med "riper uten betydning". Bør jo merkes at det følger med (brukt?) utstyr til nypris 820kr om minnekortet kjøpes hos komplett.no (175kr).
Om ripene er ubetydelige, og utsyret av interesse - så er kansje dette et greit kjøp. Men ikke for 3200. Mobilen koster ny med operatørsperre til telenor - uten abonnement 2498kr hos spaceworld. Det betyr 118kr spart (+/- noe porto) ved 3200kr... OM man anser brukt vare og ny vare likeverdig.
Jeg vet. Har lite å gjøre.
pr0xZen -
19 år siden
For all del - om noen kan med 100% garanti få låst opp en Nokia 6680, si ifra. Jeg vet ikke om noen som får den til pga BB5. Det samme går for 6630, 6681, og Nxx serien.
Edit: Dette på andre måter enn å få telenor/nokia til å gjøre det for deg.
SLETT -
19 år siden
Det er forsåvidt sant at man kan kjøpe dette utstyret for slike priser på nett! Dette er regnet ut fra hva dette koster i butikk, da ikke januarsalg hos f.eks spaceworld!
Leter man litt finner man en bedre pris uansett! Men nok om det
Telefonen er ikke Telenorlåst! 100 % sikkert!
Bud mottas og vurderes!
SLETT -
19 år siden
La oss se:
Telefon koster ca 4000 kr hos oss.. rimeligste pris hos forhandler eksempelvis Spaceworld som her 2500,- med operatørlåst! Denne er fri!
Dette tilbehøret som følger her er så og si nytt! Har en utsalgsverdi hos oss på 1300 kr (dersom man regner 200 kr som er komplett.no prisen på minnekortet.. I dette tilbehøret regnes da holder, billader, handsfree, og minnekort! Dersom det ønskes kan en sånn bæreveske følge med! Denne er da ny og til en verdi av 295,- kr
Nyprisen på alt dette hos oss blir: ca 5300.. uten veske og forutsatt at man benytter kompletts pris på minnekort!
Som sagt bud noteres!
Haug Racing -
19 år siden
spørsmålet er vel ikke hva utsalgspris er, men hva du har gitt for det...
byr 1000,- for alt j...
SLETT -
19 år siden
hehe... Beklager tusen kr er for lite! Men bud er gitt og vurdert!
Nyprisen er her oppgitt og det er det som er relevant
Produktet er det samme:
søker man på Kelkoo vil det umiddelbare man oppdager være at
ÅPNE 6680 koster melleom 3800 og ca 4200 kr. Tar man komplett som eksempel vil prisen være 3995,-
VarGaZ -
19 år siden
Jeg er egentlig ikke så veldig interesert i alt ekstra utstyret, men kan sikkert gi 1500 for kun telefonen.
Kvittering er alltid greit å ha, så håper den er med. Om den hadde vært telenor låst hadde ikke det vært noe stress, får alltid låst opp telefonene, dessuten har jeg også telenor
Perry -
19 år siden
byr 2300 for hele pakka.
SLETT -
19 år siden
Kvittering følger med, på alt utstyret og på telefonen!
Perry: Bud notert!
1500 kr er for lite, desverre!
JVS -
19 år siden
Perry da! Du som maser om dårlig råd hele tiden, også prioriterer du mobil over calien!? Fy skam
Perry -
19 år siden
ikke jeg som skal ha
kjøper foretrekker å være anonym
(siste calibraen ble prioritert over alt og du ser hva det endte med forresten)
JVS -
19 år siden
ah, da er du unnskyldt
John Richard -
19 år siden
Kun telefonen (med standard utstyr da seff) koster 3 678,00 NOK (Inkl. moms) uten abbonnement.
SLETT -
19 år siden
da har vi slått fast det! Da gjenstår det å vurdere å by da
Timmy -
19 år siden
*Flyttet fra kjøp og salg*
Dorull -
19 år siden
kjøpte meg akkurat en 6680 for 1500kr med vidreføring av mitt active talk abb, helt ok pris, følgte med 64mb minnekort og handsfree. glimrende telefon.
SLETT -
19 år siden
bump
streetracer -
19 år siden
Dorull : 6680 for 1500kr med vidreføring av active talk abb
pluss 129kr (tror jeg) per månte i et å=1548
1500+1548=3048kr hehe...man lurer bare seg selv
Dorull -
19 år siden
gjør jo ikke det, active talk er et helt ok abb, å hvis man ikke har rå til 3000kr der og da så er det et helt ok alternativ.
pr0xZen -
19 år siden
Om det er snakk om videreføring, så betyr det jo at man binder seg til å fortsette å ha et abb som man antagelig har sett seg dugende for "deg" fordi man faktisk har det fra før av, uten binding. Pr. dags dato er det visst så at man skal egentlig ikke få "billig mob" ved å videreføre, hvis abb ennå er under en gjeldende bindingsperiode.
Ikke mange som bryr seg though
monsterchief -
19 år siden
ja ka er budet på no da?
SLETT -
19 år siden
2500 ,-
SLETT -
19 år siden
Telefonen selges for 2500 ,- med alt tilbehør!
Telefonen er svært pen og ikke operatørlåst (fri til å bruke hva du vil)
2500 inkl frakt
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!