Ressurser ▼
Forum :: Styling :: Mine plasmaskiv..
JVS - 15.02.2006 20:21:08
Mine plasmaskiver m/Alu ringer

Dimmet langt ned

Sterkere

Enda sterkere

Sterkest (men framdeles ikke dimmet helt opp. Bildene blir dårlige når de er dimmet mye opp)

Dimmet langt ned, men med originalbelysningen dimmet høyt opp. Blir fin "glow" effekt.

Fra siden. Begge belysningene dimmet ganske langt ned.

Dimmebryteren montert. Innoparts-skriften på bryteren lyser også opp når den er på, men ble ikke noe suksess å ta bilde av det.

Anbefales på det varmeste! Er enda bedre in real life.
Det var noen som nevnte at det ble ubehagelig å kjøre med etter en stund. Har hatt disse montert i en måneds tid nå, og kjører en del langkjøring på mørke veier. Det er bare å dimme de laangt ned, så blir man ikke forstyrret i mørket. Har iallfall ikke vært noe problem for meg.

Svar:

Raymond - 19 år siden
hehe.. ser ikke bildene enda, men gjetter at det ser supert ut.. jeg skal bestille mine på fredag, så hvis noen vil ha, så sender jeg bestiling da .. gleder meg som en helt jeg =)
Johnny B - 19 år siden
ble kult dette.
JVS - 19 år siden
Da er bildene godkjent, men som om det ikke var vanskelig nok å ta bilder fra før, så ble de enda dårligere når de ble forminsket i scrapbook. Jaja, så bedre ut på min maskin før jeg lastet de opp, så får vel korrigere meg selv og si at de ikke bare er enda bedre in real life, de er MYE bedre i real life.

Fult av fettflekker på instrumentpanelglasset er det også ser eg... jaja. Dere får vel bare kjøpe de og oppleve de selv
Johnny B - 19 år siden
hehe har koblet sånne selv men skal ta de ut å kjøpe røde dioder. men vurderer ringer. kan du ta bilde når det er lyst?
JVS - 19 år siden
Jepp, fikser i morgen (hvis eg husker det)...
O2re - 19 år siden
Den bryteren din er nok merket plassert opp/ned jeg har lagt et svar i selges tråden min
[url]http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=28304&seed=40[/url]

her er det også noen bilder av slike skiver

og som du sier - de er enda bedre "live"

har også en tråd med noen bilder her på stylingsiden med noen bilder

[url]http://www.calibra.no/forum/default.aspx?thread=26926&seed=40[/url]

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!