HF Integrale - 23.04.2006 12:02:12
SATANS LASER!!!!!!!
77km/t i 50-sone. 3 mnd. fotgjenger. Detta blir tungvint!!!
Svar:
Johnny B -
19 år siden
den er kjip
TnT -
19 år siden
Kondolerer..!
Perry -
19 år siden
nei seriøst?
ouch...
Trenger du å sende noen deler i opplands område så er jeg hjemme fra og med idag til neste søndag med hiacen siden calibraen er på lakkering og rustfjerning
Stian -
19 år siden
den er KJIP!!!!! kondolerer...
ble tatt i 75 km/t i 50-sone for en stund tilbake. var 1 km/t ifra å miste lappen
lacer -
19 år siden
Huff det der er surt.. Ikke langt over grensen heller da?? er det ikke 76 eller 75?
The Zipper -
19 år siden
Er vel 76 du mister den på
John Richard -
19 år siden
Huff
Eivind -
19 år siden
Faen det der var surt. Hvor var det du ble målt? Jeg ble målt til 78 i 60 sonen ved oppdal da jeg hadde vært hos deg
Mista ikke lappen jeg da heldigvis.
Ps: Flere sånne armelen får du kjøpt hos www.mobilsentrum.no
Gundersen Auto Parts -
19 år siden
Mine sterkeste kondolanser til deg og alle de rundt deg.
Dette er noe av det verste som kan skje et menneske.
Lurer på å starte en støttegruppe for de som kommer ut for slik. Det er rett og slett helt forferdelig, og må oppleves for å vite hvor fælt det virkelig er...
Perry -
19 år siden
da jeg mista lappen hadde jeg blitt veldig lykkelig for 3mndr
Gundersen Auto Parts -
19 år siden
Ja, der ser du... Så gal kan folk faktisk bli når noe sånt skjer! Fornektelse kalles dette... Du skal vite at du kan snakke med oss Perry, dette skal gå bra...
Perry -
19 år siden
hehe jeg fikk 13mndr vettu ... så 3mndr hadde vært en våt drøm
Gundersen Auto Parts -
19 år siden
OK, du er herved erklært frisk igjen!
Perry -
19 år siden
///Calibra/// -
19 år siden
Kondolerer!
Westcalibra -
19 år siden
Fikk purken etter meg da speedometeret viste 180 i 70-sona...heldigvis var det en bil i mellom meg og purken,så han hadde ikke no måling på meg....fikk muntlig advarsel...må si jeg var pretty close hjerteinfarkt da han ba meg komme ut av bilen da gitt
HF Integrale -
19 år siden
Berkåk sentrum, satt i andre tanker og var stressa og ville hjem. Vanlige feilen det, ikke være oppmerksom nok. Hadde jeg tenkt meg om ville jeg nok prøvd å holde meg under 75 i allefall i tilfelle kontroll. Penger er en ting, men lappen trenger jeg!!
IrquiM -
19 år siden
Sorry Mac - kondolerer ikke!
Er jo bare å følge fartsgrensa
HF Integrale -
19 år siden
Er ikke synd på meg heller, jeg er overlykkelig over at han tok meg i akkurat den laveste hastigheten som jeg hadde i løpet av de 90 mil jeg kjørte i går...
Camilla Bertone Turbo -
19 år siden
Så surt da!
Du får heldigvis lappen igjen midt på sommeren da, du får se det lyse i det.
Perry -
19 år siden
ja men er ikke lett å ikke ha lappen når han bor der han bor... og driver med det han gjør
det som er dumt..
Dorull -
19 år siden
lol gundersen. å misste lappen er vel ikke akkurat det værste som kan skje et menneske
men kondolerer så mye, det er nok veldig veldig kjedelig
HF Integrale -
19 år siden
Skal søke, har noen argumenter for at juristen kanskje ser mellom fingrene med de 2 km. over grensa. Går det bra blir det bare en klekkelig bot og 2 prikker.
Perry -
19 år siden
hvis ikke har du vel alltids 2 hjulingen ? haha
HF Integrale -
19 år siden
Husabergen er solgt, men jeg har tråsykkel.
Jodda -
19 år siden
uff da HF.. høres kjipt ut
får alltid så dårlig samvittighet når jeg hører om slikt. jeg kjører da ofte over fartsgrensa.. hehe
Perry -
19 år siden
ah ok.. pokker... skulle sett deg kjøre igjen
gal mann!
Carl-Wilhelm -
19 år siden
Å miste lappen er helt forjævlig hvis man bor steder hvor offentlig transport ikke er en mulighet. Jeg har selv gått rundt slik i 10mnd og det er helt forjævlig, ikke bare for meg, men det er en belastning på alle rundt deg og..
IrquiM: spar oss for ditt skinnhellige ytre.
Radius_ -
19 år siden
Kondolerer seff.. er kjipt å gå uten lappen..
Ruben -
19 år siden
jeg mista min på 67 i 40'n.. prøvde å søke siden det bare var 2 km for mye, og siden jeg er en smule avhengig av lappen som yrkessjåfør.. men det hjalp ikke.. horeadvokaten ville ikke gjøre forskjell på folk.. selv om det var en taxisjåfør som fikk lappen tilbake på dagen, dagen etterpå..
menne.. betyr dette at det ikke blir noe drammen-tur på deg til helga?
dohc16vTurbo -
19 år siden
kipt å høre at du mista lappen på hjemturen fra trondheim hf integrale!kondolerer
Wright / Ims -
19 år siden
sure greier, gikk selv 1 år uten lappen var noe dritt. fikk mitt korta ned til 10 mnd vel eller 10 1/2 etter søknad, men nytta lite siden jeg var på ferie akkurat den perioden + var ikke ledig for oppkjøring...
The Zipper -
19 år siden
Stønn kjempe gøy å miste lappen
Særlig når det ikke er Offentlig transport der
.
Mista lappen i 12 mnd ( Kunne i Teorien ta lappen igjen nå på tirsdag, men Biltilsynet er udugelige å glømte å sende søknaden min til politiet arg)
Må sykle 4 km kl 05.30 mandag-Fredag på grunn av dette i et helt år. å 4km hjem igjen også.
Skal si dere noe. DET ER IKkE NOE GØY!!!
Så ikke mist lappen!
Mosse_libra -
19 år siden
O-T: The Zipper: du blir jo godt trent da
må jo se det positive i det
The Zipper -
19 år siden
Hehe ja. Det må være det som det eneste positivet også
Veldig gøy å sykle om vinteren når det er snø å glatt på veien, helt mørkt å -10
Er ikke akkurat noe sykkelsti heller hehe
Mosse_libra -
19 år siden
hehe.. don't do the crime, if you can't take the time!!!
vet hvordan det er å miste lappen.. ikke gøy... kjørte allikevel jeg...
4x4turbo! -
19 år siden
Har aldri fått lappen men er ikke så alt for lenge til den forhåpentligvis men har 2 setfrikattyper og et bevis.
Disse er 125ccm lappen og snø scooter lappen og har moped fører bevis.
Det hadde vært trasig for meg og miste 125ccm lappen pga må gå eller sykle rundt og får ikke tungsykkel lappen.
Synd HF!
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!