Ressurser ▼
Forum :: Kjøp/Salg :: Felger og dekk ..
RuffRider - 09.08.2006 15:55:50
Felger og dekk selges

Italiensk designer felger - Miglia 17" med 205/45/17 dunlop dekk, 4x100 boltsirkel. 1 felg er litt kantkjørt noen steder og resten har bare noen småe riper som brukte felger normalt har. Er ikke noe som er veldig synlig og dette kan fikses for et par hundrelapper hos biltema hvis noen er intresert i å få de helt strøkene. Dekkene er i god stand.

3900,- HBO. Skal legge ut bilder av felger på calibra så fort som mulig. Ikke dekka på bilde

Svar:

RuffRider - 18 år og 4 måneder siden
Opp
Perry - 18 år og 3 måneder siden
det er jo en fin pris om dekka er gode

RuffRider - 18 år og 3 måneder siden
Dekka ser veldig bra ut Var meningen jeg skulle legge ut bilder av dekk og felg på calibra idag men ser ut som det må bli imorgen eller Torsdag isteden.
Bilder av felg og dekk på calibra

Den felgen som er litt kantkjørt

Lexmaul16v - 18 år og 3 måneder siden
Riktig innpress eller?
Felgene ser mye bedre og større ut i reallife
Lexmaul : Er vel ET 35-40 tror jeg.
Chris23 - 18 år og 3 måneder siden
hmm, greie felger.. Men vet ikke helt åssen de kledde en calibra..
Ser mye råere ut "Live". Var veldig uheldig med bildet der også, ser jo ut som 15" på bildet.. De felgene der med senkesett og kanskje litt styling så ser det fort dobbelt så rått ut
synes ikke det så så fordømt ille ut
Kunne hatt dem jeg om jeg kunne.
Er lov å prute hvis det er penger som er greia
Skal bort uansett, har ikke bruk for 2 sett med felger.
hehe jeg har ikke penger før om 3-4mndr sikkert... Mjøstreffet svei litt i kassa for å si det slik... kunne kjøpt felga pluss endel greier til for minuset jeg fikk på treffet.

Send meg PM om du kan inngå en deal som funker... for om de ABSOLUTT MÅ bort.. så kan jeg absolutt ta dem
Chris23 - 18 år og 3 måneder siden
hehe, ja litt uheldig med bildet kan nok stemme er interessert om det ikke er kast i felgene, orker liksom ikke kjøre rundt å skalle i taket lengre... Felgene jeg har nå er pil råtne, så MÅ egentlig ha noen nye felger nå..

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!