dj_calibra - 28.12.2006 06:31:33
konge calibra i lyngdal vestagder
denne calibraen kjøre rundt i lyngdal og den er så sjukt rå......hva syns dere...
http://www.annunwath.com/?side=aequitascargallery
Svar:
Olings -
18 år siden
Likte den ikke i heletatt jeg da, men.. Smaken er som baken
Maythe -
18 år siden
likte ikke den helt jeg heller
Timmy -
18 år siden
Da var den blå Calibraen som kjørte i Lyngdal for et par år siden myye råere
<---------
Sigge -
18 år siden
den ser sto på husebyparkeringa da jeg var i garden....en tidliger gardist sin, ikke helt min stil den der.
Camilla Bertone Turbo -
18 år siden
Litt mye bling bling på felgene.. hehe, ellers helt grei.
John Richard -
18 år siden
Velkommen til forumet dj_calibra
Håper det er ordentlige felger, så ut som Biltema Chrome kapsler, men regner med det er dårlige bilder, hehe.
Ruben -
18 år siden
john: de ser faktisk ut som kapsler.. bilen pleier å stå på rutebilstasjonen i lyngdal.. bilen er jo helt grei, er ikke noe spesiell, bortsett fra fargen.. min blir bedre
///Calibra/// -
18 år siden
Bortsett fra noen felger, som aldri burde stått på Calibra, så var det ikke noe spesielt med den bilen der!
Maythe -
18 år siden
jeg var på opel i stad, og der hadde de helt like felger. så det bør ikke være kapsler.
dj_calibra -
18 år siden
dette er ikke kapsler dette er felger faktisk de står med sommer dekk på så de som ser etter den bilen med de felgene på nå ser forgjeves men seff er enig med dere dette er ikke akkurat de felgene jeg ville valgt
Westcalibra -
18 år siden
Rein og pen styling, men likte ikke skrifta, lakken eller felgene..
Ellers bra
ewollan -
18 år siden
Ikke for å være frekk, men dette er litt for mye wannabe pimp my car.. Hehe
Alexsolaat -
18 år siden
Fjern skriften og den er lekker.
Lexmaul16v -
18 år siden
Søstra mi kjenner han fyren der, aequitas som står på siden av bilen står for rettferdighet eller noe på latin. Var tøff bil da, kanskje litt uheldig bilde.. Men jeg har sett andre bilder av den, og den er egentlig jævlig rå
Alexsolaat -
18 år siden
Mye til retferdighet hvis han er som du skildrer ham...
Muligens han burde bytte bil?
Lexmaul16v -
18 år siden
Les mer inne på siden hans da.. Står masse interessant der..
Bent -
18 år siden
Står på gjøvik den bilen der om dagen. vet ikke hvor han er fra, men jobber sikkert her.
Ruben -
18 år siden
gjøvik nei? står jo i lyngdal.. iallefall de siste 10 gangene jeg har vært i lyngdal.. turbomaythe: vet at det ikke er kapsler, har jo sett bilen på nær hånd.. men det ser ut som om det kunne vært det
jeg trodde faktisk det første gang jeg kjørte forbi den..
dj_calibra -
18 år siden
bent:det stemmer det at den står i gjøvik nå ja han som eier den er på ferie han bor forøvrig i gjøvik eller bodde men nå bor han i lille lyngdal.....aequitas står for rettferdighet ja og jeg kjenner han som eier den bilen. det er avgjort at han ikke er en bråkmaker.
dotten -
18 år siden
hahaha.. det var ali-felger det
Lexmaul16v -
18 år siden
Mente ikke at det var farlige folk, eller bråkmakere for den saks skyld.. Har bare hørt at dere er en "gjeng" jeg..
Ruben -
18 år siden
Han\de er visst ikke til å kødde med, så får håpe han ikke titter innom her du insinuerer vel egentlig at de er det her da stian
Ruben -
18 år siden
hehe. bare kødder med deg jeg..
Tor Erling -
18 år siden
Likte ikke felga og skrifta, men ellers var den bra. Samme styling som meg, og den fargen jeg har lyst på. Får nok revurdere det nå da...
nasQona B -
18 år siden
Fyren er broren min!
Kan si bilen ser mye bedre ut i virkeligheten enn på de bildene der, eneste er at den kanskje trenger litt senk
Han bodde i gjøvik før og har familien sin her, men bor i lyngdal nå
Hvis det er ett stort diskusjonstema, så er Aequitas ikke noen slags gjeng, og han er ingen bråkmaker! done
Ruben -
18 år siden
likte mye bedre felgene som sto på den nå..
-CHRiS- -
18 år siden
Uhm er det den bilen jeg eide før?
djnick -
18 år siden
kjørte forbi ruta for et par timer siden,da sto det en gjeng og så under panseret. noe som har gått sønder?
Nemorzuz -
18 år siden
Hehe. damn det er mye tull som blir sagt her!
Jeg, bruttern og en venn sto under panseret, fordi batteriet var tomt. Bilen har stått på rutebilstasjonen veldig lenge uten å bli brukt, dermed er det ikke unormalt at batteriet blir tomt. Men fikk ordna det med startkabler litt senere da!
Hvertfall. Vi sto ikke der som en gjeng. Vi er ingen "gjeng". Det er mer som en organisasjon. Vi har ingen onde hensikter, og det er merkelig at så mange mennesker velger å dømme oss ut i fra rykter og sjalusi. Vi har aldri gjort noe galt mot noen i denne byen her, så det er ikke noe å frykte. Altfor mange mennesker velger å komme med eplekjekke kommentarer, og være en helt annen person her på nettet, enn hva man virkelig kan stå for i virkeligheten.
Hvis noen vil si noe til oss eller har noe i mot oss, kan de si det til oss på gata, i stedet for å spekulere vilt om oss på nettet.
"Ærlighet varer lengst"
Les på [url]www.annunwath.com[/url], for å få ett bilde over det hele. (siden har ikke blitt oppdatert på alt for lenge da. men det funker likevel)
Og nei CHRiS, dette er ikke bilen du eide før..
Perry -
18 år siden
Tør ikke å si slikt til dere gutta på gata....
Kjenner Bruce jo :O
hehe.... sett den bilen ett par ganger i gjøvik selv...
Fargen er fin
Velkommen til forumet Nemo!
dj_calibra -
18 år siden
Muli at det er ikke den råeste calibran som finnes, men den er hvertfall råere enn så si alle på den siden.
Ruben -
18 år siden
nemo: tror djnick mente det mer som at det sto en gjeng med folk der.. ikke at det sto en Gjeng..
Larusso -
18 år siden
Det her er latterlig. Jeg kjenner disse guttene. Han som eier bilen heter Henning. Har trent boksing med han for en tid siden. Han er ingen kranglefant som folk her tror. Og de som tror det har ikke noe grunnlag for å tro det. Han gjør ingen noe vondt, så lenge ingen gjør han noe først. Dere vet at han står for rettferdighet, så hvorfor tror dere slik om han? Han prøver å gjøre noe godt for andre, og er nok den mest ærlige personen jeg har møtt. "Medlemmene" er veldig lik han. De er nesten som en egen rase mennesker. Tvers igjennom snille. Jeg ville lenge bli medlem, men, hehe, uheldigvis er ikke jeg like snille som de. Hehe..
Ett godt råd: hold dere inne med han, og medlemmene. De er snille, men hver og en av de kan bli sint. Spesielt hvis de ser at noen blir behandlet dårlig. De trener mer enn bare vekter, for å si det sånn. Og ikke tro at de ikke kan sloss fordi om de ser snille ut. Hehe, jeg har sett folk brenne seg på det før..
Prøv heller å bli kjent med de. De er anderledes enn de fleste folk tror
Nemorzuz er også en medlem, på lik linje som Henning..
Perry -
18 år siden
"Ett godt råd: hold dere inne med han, og medlemmene. De er snille, men hver og en av de kan bli sint. Spesielt hvis de ser at noen blir behandlet dårlig. De trener mer enn bare vekter, for å si det sånn. Og ikke tro at de ikke kan sloss fordi om de ser snille ut. Hehe, jeg har sett folk brenne seg på det før.. "
Morro
Kara er sikkert artige dem... men du trenger seriøst ikke å advare folk mot å bli uvenner med dem.
planting -
18 år siden
dette ble veldig offtopic..
skal vi diskutere hva han står for og mener om alle verdensproblenmene så hører vel det til offtopic?
jeg har sett bilen og syns den er veldig fin.
den lakken er det mange meninger om men jeg personlig syns den er fin.
(bilen er finere enn på de bildene som ligger der.)
Nemorzuz -
18 år siden
djnick -
18 år siden
Nemorzuz: jeg mente det som ruben over her sier. kunne kanskje tolkes på flere måter
Lexmaul16v -
18 år siden
Jeg søker rettferdighet jeg også, ingen tvil om det
Hadde en liten episode nå i jula.. Møtte en fyr ut på byen som var innmari frekk, og sparka borti meg helt uprovosert.. Vi gjorde opp som menn
og jeg stakk for så vidt av med seieren, kan vel si 2-0 til meg for de som skjønner sånt
Uansett, nå er nazifetteren hans etter meg, som er ganske beryktet rundt om i området for å ha banka mannfolk oppi 40åra.. Nå er han derimot ute etter meg, fordi jeg og fettern hans slåss litt.. Rettferdig? Neppe.. Så jeg har gått i innkjøp av pepperspray, jevner ut oddsen litt det
Perry -
18 år siden
Skjønner ikke poenget med å slåss... er det ikke bedre å bare få de ned i bakken eller mot veggen å lyse noen ord som lover problemer hvis vedkommede ikke slapper av?
Mettiz -
18 år siden
neon som vet hvor de blinklysene hans er tatt fra? hvilken bil lix,,,, Bilen var grei nok, den vel
K-c -
18 år siden
Jeg kan fortelle en litt snål arti historie. før skolen startet var jeg og noen kompiser på fest på byen. på vei hjem ganske så full lå det en Øl flaske på bakken! jeg sparka til den og en mann (Hulken) kom og sa at jeg skulle plukke den opp og jeg sa at han skulle gjøre det selv, han gjorde så og han ble mer og mer agresiv han sparka og slo og kompisene slo 1murstein i hode på fyrn men den spretter bare og han reagerer bare med og bli sintere, vi tok hintet, vi sprang. og når jeg kommer på skolen så hva i helvette tror dere det ikke var samfunnsfag læreren?
Perry -
18 år siden
LOL
Mettiz:
Ser nesten ut som Astra blinkers?
Timmy -
18 år siden
NasQona B: "Hvis det er ett stort diskusjonstema, så er Aequitas ikke noen slags gjeng, og han er ingen bråkmaker! done" Ehh, er vel ikke det største diskusjonstemaet da! Før ditt innlegg var det kun et eneste innlegg som anntydet at han hadde hørt at de var en gjeng!
Nemorzuz: "Hehe. damn det er mye tull som blir sagt her!"
"Hvis noen vil si noe til oss eller har noe i mot oss, kan de si det til oss på gata, i stedet for å spekulere vilt om oss på nettet." Fortsatt det ene innlegget
Og dere kjemper jo godt for å motbevise ryktet
:
"Ett godt råd: hold dere inne med han, og medlemmene. De er snille, men hver og en av de kan bli sint. Spesielt hvis de ser at noen blir behandlet dårlig. De trener mer enn bare vekter, for å si det sånn. Og ikke tro at de ikke kan sloss fordi om de ser snille ut. Hehe, jeg har sett folk brenne seg på det før.. "
"Hvis noen vil si noe til oss eller har noe i mot oss, kan de si det til oss på gata, i stedet for å spekulere vilt om oss på nettet" Ikke for å provosere altså, syns bare dere gjorde ei fjær til 3,8 høns
Fin bil forresten
Perry -
18 år siden
///Calibra/// -
18 år siden
WTF Perry!
Perry -
18 år siden
hehe...googla etter perrybrus og dette dukka opp...
og timmi's svar her er ett svar jeg synes var så bra at han fortjente en liten påskjønnelse.
Papichulo -
18 år siden
Var jo en forsovet pen og gjennomført bil det der men så er det jo den evige diskusjonen om fargevalg, dekor og styling m.m.
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!