SKEPTISK!!!
Torsdagen skrudde jeg på V6'en til 5 om natta.. ble ferdig og fornøyd. Stod opp kl 09:30 på fredagen å prøvet bilen litt. Der røyk dynamoen. Ble ikke noe godkjenning på meg den dagen iallefall..
Så endte det opp med at vi skulle ta dama sin bil.. Der måtte jeg fikse 2 bensin lekasjer, 2 lykter og powercapen. Skifta også felger på den. Vi ble fornøyde og begynte turen nedover. Da vi kom til mandal
begynte motoren å lage ulyder. Deretter knakk jo bolten til strammehjulet på registeret.. kanon fett!! Vi ble taua av Tomas (takk
) inn til campingen
der vi møtte HFosse, Carr og 3 andre ukjente som LO TIL DE GREIN!
Lørdagen ble ganske så bra
rebus løp og grilling, til tross regnet.. Søndagen så kjørte
Fosse og Carr ganske tidlig.. Vi ble jo stående igjen på campingen, alene... "Hva ska vi gjøre nå? Sitte her i hele evigheten?"
Heldigvis kom god gutten Ruben (L) til campingen for å rydde litt.. Vi ble med han hjem og der ble det servert pannekaker
Jeg og Janefox følte at vi måtte gjøre noe, så vi begynte straks å rydde etter festen på lørdag. Ble ganske rent og pent så vi satt oss ned
og så litt på tv og spiste pannekaker
Vi fant ut at det gikk tog og Planting2000 kom til unsettning å kjørte oss til togstasjonen, der toget nettopp hadde gått...
Heldigvis kom det ett nytt tog om halvannen time..
Nå er vi endelig hjemme, med masse nye opplevelser
Jeg vil takke både Ruben og JR for ett fabelaktig treff. Synd med været men slikt skjer
EKSTRA STOR takk til Ruben som hjalp oss med transport osv. Takk for en deilig frokost
Til tross alt som gikk gale, må jeg si meg veldig fornøyd med denne helga
Synd jeg ikke fikk vise frem bilen osv, men ble gøy after all..
Loka: Bilen din så veldig mye finere ut i virkeligheten enn på bildene! fin bil
Vil si takk til alle som møtte opp. Var kjekkt å treffe mange nye folk
Håper vi ses til neste år, eller før