Johnny B - 04.07.2007 13:26:17
Svar:
Bambo -
17 år og 5 måneder siden
Denna som gikk på lillehammer i sin tid detta.?
Hadde opel motorsport dekaler i sølv på sida.?
Johnny B -
17 år og 5 måneder siden
japp er den
Bambo -
17 år og 5 måneder siden
Stemmer, hadde alltid sansen for den bilen
Så grattis med flott prosjekt.
Johnny B -
17 år og 5 måneder siden
hadde jeg også pen bil tatt vare på derfor jeg kjøpte den var jo noen småbulker men det er jo vanlig. sitter å venter på turbomotor nå fikk turbotryk måler og dumpventil idag. måleren skal teipes fast i dash(jallamekk) men får ikke den astolpe holderen før neste måned
Lexmaul16v -
17 år og 5 måneder siden
Ta heller og legg trykkmåleren i askebegeret.. Det ser ihvertfall ikke så jævlig ut som å ha den teipa fast på dashen
Lykke til da Johnny!
Johnny B -
17 år og 5 måneder siden
hehe men vil gjerne se trykket ov veien på en måte hehe han hende jeg tar ut dn lufteventilen i midten å banker den inn der i mellomtiden
Johnny B -
17 år og 5 måneder siden
da ble turbotrykk måleren montert i den midterste luftedysa imellomtiden til jeg får a-stoplpe holderen
Johnny B -
17 år og 5 måneder siden
da har jeg vært i sverige å fått henta motor og den er plasert oppi også men sliter med girkasse\clutch er litt forvirra og trøtt så trur keg egger meg å går på i morgen
Aleksander -
17 år og 5 måneder siden
har sett deg/bilen din i lillestrøm noen ganger
fin bil...
Johnny B -
17 år og 5 måneder siden
den har gått noen runder i lillestrøm ja hehe
planting -
17 år og 4 måneder siden
blir bra dette..
Johnny B -
17 år og 4 måneder siden
får da håpe det har satt oppi motoren da md f20 kassa men mistenker at den kasa røyk i register havariet fordi nå har jeg alle gir men kan bdytte bilen fram og tilbake uten at motor reører seg
Lexmaul16v -
17 år og 4 måneder siden
Det er garantert fordi clutchen ikke er montert riktig, eller at du har brukt feil clutch i forhold til svinghjul.. Det skal godt gjøres å buste hele girkassa pga reghavari.. I såfall så hadde ikke bilen latt seg rulle i det hele tatt pga drevene i kassa hadde kilt seg inn i hverandre.. Eneste muligheten er at du har knust hele diffen din, men det skjer ikke akkurat av seg selv det heller..
Johnny B -
17 år og 4 måneder siden
satt på svinghjul clutch og trykkplate fra xe satt også på nytt utløserlager. menn år jeg har clutch inne så går akselen og clutchplate rundt
Johnny B -
17 år og 4 måneder siden
men det som er rart er at inngående aksel går rund når man dytter bilen med clutch inne
Johnny B -
17 år og 4 måneder siden
da har jeg starta bilen min den starta på første forsøk lyste ikke no lamper så da har jeg kobla alt riktig. starta uten downpipe så fikk ikke lada eller noe. diffen i kassa har ryki satt bilen i gir å ga gass så bare dro den seg opp på kilometernåla
xmarx -
17 år og 4 måneder siden
så deg suste forbi i 240
Johnny B -
17 år og 4 måneder siden
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!