Thalberg - 18.07.2007 02:29:15
Svar:
John Richard -
17 år og 4 måneder siden
Tja, var vel i overkant mye drømming der. De er nok klar over at "Calibra" navnet selger
Camilla Bertone Turbo -
17 år og 4 måneder siden
Hmmm, kult, men synes baken på bilen ikke var helt etter min smak. Men artigt om de skal lage denne da, og om den får navnet Calibra.
Slenger ut bildene:
Jodda -
17 år og 4 måneder siden
Den burde jo få navnet calibra... Kommer jo til å bli en mega salgs-boost. Det er jo et kjent merkevare.. syntes forresten bilen var stilig både foran og bak. Kunne godt tenkt meg å hatt en slik.
kommer den med 4x4?
Skage -
17 år og 4 måneder siden
håper den kommer med rwd og 4x4 IKKE DEN JÆVLA FWD dritten
Aasland -
17 år og 4 måneder siden
Håper den kommer med rwd og annet utseende.
btw, bare gå forbi du skage, ikke se oss!
John Richard -
17 år og 4 måneder siden
Det er jo bare en journalist sin synsing basert på Opel GTC Concept bilen, så forholder meg helt rolig. Journalisten sier at siden det er bestemt at nye generasjon Vectra (med nytt navn) skal bygges på GTC Concept-plattformen er det enkelt for Opel å også lage en Coupe og han antyder at det kan skje allerede i 2009. Slapp helt av folkens - men er jo gøy med Calibrarykter da
Roadkill -
17 år og 4 måneder siden
er d ikke retro navn som gjelder no da-.-blir sikkert kalt manta
hehehe
Skage -
17 år og 4 måneder siden
tzeng: HÆ???
General -
17 år og 4 måneder siden
Skage, regner med du gikk forbi tzeng, mens han prøvde å få kontakt, gikk du bare videre :>
Skage -
17 år og 4 måneder siden
ops, distre av meg
jeg er overhodet ikke overlegen!!
redrum -
17 år og 4 måneder siden
Opel Monza
Aasland -
17 år og 4 måneder siden
Skage : egentlig så kjørte du forbi oss
Seff hadde mobilen fucka seg så jeg ikke hadde nr til noen. Hadde tenkt å ringe å høre om du skulle stille ut bilen
Ang den "nye" calibraen.. Jeg synes de skal beholde det orginale utseende, bare med noen få oppgraderinger. Også ett bedre
"stål" som ikke ruster så sinnsykt. Også mer grom saker både i intriør og motor. Og ikke minst RWD / 4x4 !!
Men det er jo smak å behag.. Jeg synes bilen som avbildet ikke var noe jeg.. Hadde aldri kjøpt den...
///Calibra/// -
17 år og 4 måneder siden
Tror faktisk ikke jeg vil at "Calibra"-navnet skal gjennoppstå igjen. Jeg vil heller at Calibra skal være en bil man ser tilbake på og minnes heller!
Om de bygger en ny bil som er basert på Calibra, så kommer den nok med et nytt navn. Husk Calibra er basert på Manta, og den kom med et nytt navn, da Mantaen var "erklært død"
Skage -
17 år og 4 måneder siden
ja,men husk at GT er tilbake
Roadkill -
17 år og 4 måneder siden
denne får navnet opel gtc med 2.8l v6 på 300hk 400nm og elektronisk 4x4 har jeg lest på opel.com-
Alexsolaat -
17 år og 4 måneder siden
Var ikke stygg da, men ikke kall den for Calibra
calipower -
17 år og 4 måneder siden
ligna litt på Hyundai coupe syns jeg da
IrquiM -
17 år og 4 måneder siden
Endelig fikk Nils lyst på calibra og
Bittelitt mer sleek front, og den kan konkurrere med de kuleste coupeene som finnes
x-Infinity -
17 år og 4 måneder siden
ikke gi den calibra navnet nei..
calibra er en calibra.. ikke en sAnn bil!
liker calibraen som den er jeg!
men vil helst ha RWD eller 4x4 da!
NeonChris -
17 år og 2 måneder siden
350z var det første jeg tenkte på
x-Infinity -
17 år og 2 måneder siden
alle nye biler som har fått et gammelt navn er "Stygge" ta feks civicen.. den nye er jo til å dø av latter av!
pr0xZen -
17 år og 2 måneder siden
Den fronten STINKET Vauxhall. Se på linjene, og på nyere Vauxhall Calibra grill. Lureri!
Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!