Ressurser ▼
Forum :: Kjøp/Salg :: Ferdig stylet C..
Drastic - 26.10.2007 18:11:16
Ferdig stylet Calibra 16v selges

Selger nå min Calibra 2.0i 16v. Bilen er en 1990 mod, og har gått 229 000.
Bilen har noe av den råeste styling og look som finnes på en Calibra i norge. (Subjektiv ment for dere som ikke er helt i lodd).
Bilen ligger for øyeblikket på autodb med AutoDB-kode: 1674942.

Svar:

Raymond - 17 år og 1 måned siden
Ingen kan vel si "Råeste styling i norge" all smak er forskjellig.. hehe

I tønsberg denne eller?
codegen - 17 år og 1 måned siden
har du lakkkoden som er blitt brukt på denne?
6TeleFoN - 17 år og 1 måned siden
fronten er litt kjip..men ellers synst eg bilen var grom lykke til med salget
Drastic - 17 år og 1 måned siden
Takk for de positive innleggene også. Men hold denne tråden ryddet for folk som virkelig ER interessert. Send meg en mail også, om dere har noe å si:

Stian_Dalseng@hotmail.com
nofear2 - 17 år og 1 måned siden
Sorry for offtopic Drastic, men har denne vert til salgs før? Syns den lignet. Var og da til salgs på autodb.
Var den første bilen jeg noen gang vurderte å kjøpe, ser strøken ut da =)

Du er ikke første eier sant?
General - 17 år og 1 måned siden
Denne har vært til salgs før, av den tidligere eieren, altså den som Drastic kjøpte den hos (?).
Raymond - 17 år og 1 måned siden
Mener jeg har sett denne i TB.. medlem i Streetstyle?

Eller er jeg helt på jordet?
Drastic - 17 år og 1 måned siden
Er nok helt riktig det. Bilen gikk i Tønsberg av en "bilgal" jente =)Kjøpte bilen tidlig i sommer. Da ga jeg 80 000 for den, med knekt demperfeste. Kjempe deal.... Nå er den fikset, og går nok for 70 000 om noen er raske nok. Grunnen til salg er veldig enkel: Jeg er dritt lei av å bli glodd på av hver jævla fjortis jeg kjører forbi. Men på en annen side, er det ikke derfor man kjører en sånn bil? For å bli "lagt merke til"? Uansett, kongebil for de som elsker å bli lagt merke til, og som digger MYCKET bass i bilen. =)
Liverpool! - 17 år og 1 måned siden
kjempefin bil dette virker som om noen på forumet kun er her for å skrive dritt om andre sine biler. Dette fører igjen til at folk til slutt ikke vil legge ut bilen sin her i og med at det nesten bare er dritt å få. Det er utrolig synd for både selger og for "oss" som kanskje er på utkikk etter en ny calibra! Ps. er det noen mangler på bilen? godlkjent senking? lekkasjer?
jt-calibra - 17 år og 1 måned siden
noen som ikke helt vet hva subjektiv ment vil si å da.P
likte kjerra di jeg
lykke til med salg
Perry - 17 år og 1 måned siden
ryddet litt...
hold tråden som en salgstråd.

OG jeg legger til ett par av reglene for forumet vårt her til de "få" som sikkert ikke har fått med seg at vi faktisk har regler.

Rule #0,5: Vis RESPEKT for hverandre, hverandres synspunkter, meninger, biler, etc.

Rule #4: Ikke forstyrr kjøp/salg-tråder med ufornuftige kommentarer, iallefall ikke hvis du ikke er interessert selv. Vil du kjøpe/selge samme tingen, opprett egen tråd for det.

Rule #15: Hvis du føler deg urettferdig behandlet,eller har annet du vil spørre om (f.eks sletting av bilde i scrapbook, tips om regelbrudd osv) send en mail eller PM til en av moderatorene. :

john.richard.dahl(a)gmail.com (JR)
irquim(a)irquim.com (Irquim)
perry(a)calibra.no (Perry)
slinkey(a)slinkey.no (CW)
camillast(a)hotmail.com (Camilla Bertone turbo)
timmyfaland(a)hotmail.com (Timmy)
Radius_(a)hotmail.com (Radius_)
Hoved-administrator er Carr, carr(a)calibra.no

Rule #16: Vi som "overvåker" forumet kan ikke ALLTID være her og passe på at alt går rett for seg.
Derfor er du som aktiv bruker og som en del av samfunnet vårt selv ansvarlig for at du følger disse regler.
Føler du deg urettferdig behandlet osv (les rule #15) så send en epost eller PM til en av våre moderatorer. Du kan også se hvem som er pålogget av moderatorer ved at de står oppført i grønn farge under der Online siste 10min. står. Klikk evnt. på den brukeren med grønn farge og velg "send privat beskjed til denne brukeren"

Med hovedvekt på TIPS OSS istedenfor å klage i tråden, det er alt for mange tråder her i vårt lille forum til at vi kan dekke alt som blir skrevet.
Barnehagementaliteten (og idiotbrukere) kan vi bli kvitt men da hjelper det ikke at DU som er missfornøyd med noe ikke tipser oss som faktisk kan og vil gjøre noe med det.

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!