Ressurser ▼
Forum :: Kjøp/Salg :: 18" fälgar med ..
zemren - 31.01.2008 19:33:59
18" fälgar med däck 5/110

Tänkte sälja mina fälgar, det är ett par toora-t230 med avon zz3 däck 225/35, grymma fälgar med riktigt bra däck(dyra med) fälgar och däck är i stort sett nya(bilen har bara körts mellan garage och testrundor) det finns inte ett märke på dem och jag har skurat dem med tandborste utan att sett något.
Passar PERFEKT på calibran sitter precis som en fälg ska, inte för långt in så man får ett fult djup och inte för långt ut så att det tar i vid gupp.

Priside 13000sek men kan kanske diskuteras.
som sagt sakerna är i stort sett nya.

Svar:

zemren - 17 år siden
finns kvar
General - 17 år siden
Det här är asymetric-däkk?
Hur mkt tänkde du dig förr dom då? O vart i sverige bor du ? Undrar hur mkt frakten kommer på, tror nog det är bättre om dom kan hämtas. Jag kan iaff hämta dom i Umeå, vet inte hur långt från du bor?

Edit: ser du ska ha 13k förr dom, blir lite mkt förr dom där, en polare av mig som tänkde köpa, o jag tror inte han pallar betala 13k förr dom
Klodrik - 17 år siden
god i svensk du francez? du vil ikke selge bilen da zemren?
zemren - 17 år siden
Hejsan, nej de är inte asymetriska, det är zv3 (sämmre modell) som är det.

Här följer ett engelskt test av zz3 däcken.

Avon ZZ3
This directional tyre has been developed for ultra-high performance.
Drivers describe the ride as pretty good and say that it doesn't produce an excess amount of road noise.
The tyre provides good grip and braking ability in wet or dry conditions, unlike some of its competitors that lose grip in the rain.
Improved handling in the wet is due to the tyre's high silica content and arrowhead tread pattern.
Tyre life is good as well.
The tyre was developed with a mind to racing technology.

Jag bor ~10mil från umeå så det skulle nog gå att lösa, priset är i sek så motsvarar ~11,5Nok

@klondrik, bilen ska mappas och bromsas till sommaren innan den är klar så får vi se vad som händer med den sen..
zemren - 17 år siden
Hejsan, nej de är inte asymetriska, det är zv3 (sämmre modell) som är det.

Här följer ett engelskt test av zz3 däcken.

Avon ZZ3
This directional tyre has been developed for ultra-high performance.
Drivers describe the ride as pretty good and say that it doesn't produce an excess amount of road noise.
The tyre provides good grip and braking ability in wet or dry conditions, unlike some of its competitors that lose grip in the rain.
Improved handling in the wet is due to the tyre's high silica content and arrowhead tread pattern.
Tyre life is good as well.
The tyre was developed with a mind to racing technology.

Jag bor ~10mil från umeå så det skulle nog gå att lösa, priset är i sek så motsvarar ~11,5Nok

@klondrik, bilen ska mappas och bromsas till sommaren innan den är klar så får vi se vad som händer med den sen..
General - 17 år siden
Klodrik: ja, snakker likegodt svensk som jeg snakker norsk

zemren: Ah, norrut lr söderut? Om det är norrut är det jo inga problem...
Ska fråga honnom, jag såg inte at det va zz3däck, jag vet vad det är

Hur är skicken på däcken / fälgorna?

Joacim.
zemren - 17 år siden
Norrut i Lycksele, däcken och fälgarna är nästintill nytt har rullat ca 150mil, bilen har nästan bara stått i garage sen fälgarna köptes.
General - 17 år siden
Ah nice, då kan jag jo hämta dom hos dig! Om han ska ha dom, ska på semester till lycksele om inte så länge, besöka några polare etc

Men jag ska fråga killen, sen kontaktar jag dig
zemren - 17 år siden
Låter bra det bara säg till om han vill ha dem och när du kommer till Lycksele.
NeonLars - 17 år siden
hehe..Imponerende Francez..hehe....Er du særiøs?Snakker du så bra svensk til vanlig og eller?hehe..sorry offtopic..hehe...
General - 17 år siden
Hehe Ja neonlars
Prater flytende spansk, tysk, engelsk og litt latin også
Er vel det man kaller for ett språkmenneske...

Men tysken er fordi jeg er halvt tysk, og svensk er fordi jeg har utrolig mange kompiser i sverige, så jeg måtte rettogslett bare lære meg svensk siden dem ikke fatter min norsk!
De andre sråkene er bare fordi jeg liker å lære meg nye ting

Men nok off-topic her !
zemren - 17 år siden
finns kvar

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!