Ressurser ▼
Forum :: Annet teknisk :: Torpedovegg.
Aashome - 29.06.2008 20:14:45
Torpedovegg.

Jeg skal legge opp strømkabel til forsterker bak, sånn at jeg har gjort det. Men hvor skal jeg gå inn hen? Jeg ser en mulighet, men jeg vet ikke hvor jeg vil ende hen inne da. Trenger hjelp fort. Hvis noen har bilde også hadde dette vært glimrende!

Svar:

6TeleFoN - 16 år og 5 måneder siden
oppe til venstre (førersiden) skal det vere ei "pølse" som du kan bruke
joacla1 - 16 år og 5 måneder siden
ligger like oven får clutch pedalen.
Klodrik - 16 år og 5 måneder siden
mener jeg har sett at det er en plugg på andre siden på passasjersia, men er nok lettest å bruke den ved clutchpedalen ja
Aashome - 16 år og 5 måneder siden
Ja, den pluggen på andre siden så jeg også. Men takk for svar. Da blir det trekking i morra.
hehe det er gode ting

trekk pluss kabelen på fører siden også signal+remout* kablene på andre siden
Ja, det som var planen. Er både best lydmessig og plassmessig
hehe
Får det ikke til jeg. Er det meningen at man skal dra ut en av de to "proppene" som sitter der?

Noen i Romerike-området som har lyst til å hjelpe meg? Får penger for det selvsagt!
pr0xZen - 16 år og 5 måneder siden
Følgende forenkler jobben: Finn deg en liten rørbit som er er større, men minst mulig "mer" enn strømkabelen. Stikk denne inn i gjennomføringa. Når røret står i, trer du kablen igjennom røret. Når du er ferdig, plukker du bare ut røret i retning motorrommet, og drar det av kabelen.

Greit å ha noen som tar imot og drar unna i andre enden, ikke morsomt med 5 meter 35 kvadrat kveila i floke oppi der.
Lexmaul16v - 16 år og 5 måneder siden
Jeg bor rett i nærheten, men det her bør du greie selv..
et skikkelig bra bilde
Takk for bilde og forklaring. Men fiksa det jeg jeg gikk gjennom en av de to"proppene" som sitter litt lengre til venstre. Veit sikkert hvor jeg mener. "proppen" satt bare litt først. Så ble det easy med salo og trekkefjær...

Logg inn eller registrer deg for å delta i diskusjonen!