Ukjent: Finnes et anna bilde me ei papp-plate me "V6" skrevet på... hadde jo seff vært drømmen, men vi får se ka d blir te.. Ny motor blir d i allefall!!
Oxcyder / Thomas: Jeg kan gå god for V6, tross den høye vedlikeholds kostanden! Fikk skryt av draget på min V6, av Calibra Turbo eiere, da hadde jeg full tank og 3 passasjerer.
Ukjent: Må absolutt skyte over v6 selv, angrer nok ikke på det nei, men skal love deg at deler og sånt, er jævlig dyrt, pluss at du må regne med å bestille deler fra tyskland, det måtte jeg i dag
Ukjent: si det til en liten stakkar som sitter hjemme med en skåren V6
Ukjent: Må man skifte girkasse og? Har hørt at man måtte ha 4x4 for å ha turbo, men d stemme vel ikkje?
Ukjent: E vel ikkje så lett å få solgt min motor heller slik dtår no, e jo bare dela av den igjen... frank Ur sku ha 22 000 og 25 000 for turbo, litt for dyrt for min del...
Wright / Ims: må ikke ha 4x4, må vel ikke bytte kasse, men d anbefales...
Ukjent: Du trenger overhodet ikke bytte kasse, men det kan lønne seg å forsterke den. Sjekk ut litt i Sverige og Tyskland så finner du motorer til en grei pris.
///Calibra///: Blir ikke 204HK på forhjulene litt "skummelt"?
Ukjent: Sjekk ut bildelsbasen.se Der finner du seksere som sikkert har en grei pris...
Spriti: 204hk (og mere) på forhjulene er ikke noe problem. Kassa lønner seg og bytte (får jo seks trinn da ) Videre må vel bremsene fremme byttes. Tror kanskje det var noen stag som og burde byttes for godk