Ressurser ▼
Scrapbook :: Kort bildebeskrivelse
Kort bildebeskrivelse
Ka: 0
(Ukjent)
Kort bildebeskrivelse
Ka: 0
(Ukjent)
Nyere bilder ▲
Eldre bilder ▼
nice rims
Ka: 0
(Ukjent)
Alexandra sin motor sl
Ka: 0
(Ukjent)
Karma: 0
Opplastet av Ukjent
Kommentarer:
sDf^: Hvor er turtelleren?
Oxcyder / Thomas: Dette er vel i en Vectra?
Spriti: Er vel en vanlig vectra 2i 8v bildet er hentet fra... Men dashn i en calibra er jo ikke noe forskjellig
Ukjent: Det er bare skifta dioder sant?
TnT: Jepp skiftet til 4 diodepærer
John: det som var hemmeligheten? sa jo noe om neonlys.. du sa nei;p hehehehe..
TnT: hemmeligheten?
Ukjent: Ska bestille mæ sånne dioder, bare røde!
JT: hvor får man kjøpt disse diodene???
Ukjent: http://www.dioder.no :: Det er forresten ett helvette å få ut instrumentskivene da
Spriti: Er cirka to times arbeid å få ut instrumentene for å bytte pærer og montere igjen
Spriti: for en som ikke har gjort det før... brukte ca en time da jeg byttet skivene på min
Ukjent: tar ikke mer en en liten halv time det!! fan meg dritt lett første gang jeg hadde det ute
///Calibra///: Kommer jo litt ann på hvor finger-nemn man er da...
Perry: eneste jeg sleit med var å få det ut ... brukte vel ca 20 minutter ca. Var litt sinna og uforsiktig men det gikk da bra hehe (MASSE sår på hendene )
///Calibra///: Trenger man å ta av rattet?
Perry: Nei.... bare ta av dekslet rundt rattet og speedometeret. jeg fant også ut at det er best å ta av speedometer vaieren på girkassa først.. da får du dratt speedometeret lenger ut.
///Calibra///: Sitter ikke skruene på siden? Må jo være litt vanskelig å komme til..?
Perry: ta av dekslet som sitter rundt rattstammen (2stk.) så vipper du av dekslet nederst på speedometerhullet. da er det 2 eller 4 skruer på begge sider. skru av dem.. så kan du ta av det dekslet som sitter
Perry: elig... bare bruk øya
Spriti: Enkelt forklart med bilder http://www.blauetachos.de/doc/opel/cal/tacho/tacho.htm Times arbeid så burde du ha alt ferdig. Er ikke vanskeli å hekte av speedovaieren bak der uansett
Perry: jeg med mine hender sleit vannvittig for å få av/på speedovaieren.. fant ut 2.gangen jeg sku bytte pærer at det var enklere å demontere vaieren i andre enden først.. og mindre smertefullt
Spriti: Prøvde du å dra ut speedon og hekte av eller la du deg ned og hektet den av undenifra når speedon enda var "fastmontert" ?
Perry: jeg kom ikke til undenifra før jeg demonterte speedoen.. :S

Logg inn for å skrive kommentarer